Har du et
omfattende netværk? Og er du interesseret i at formidle kontakter? Så tilbyder
Aros tekst en provision på 2000 kroner (+ moms) for hver booking af et møde, der fører
til salg af skrivekursus.
Måske kender du
allerede de første 5 virksomheder (eller afdelinger i en virksomhed), der kunne
være interesserede. Det vil sige: 5 korte samtaler og en god mulighed for at
tjene 5 x 2000 kroner.
Du vil indgå i
vores team, der mødes regelmæssigt og udveksler erfaringer og salgsstrategier over nettet.
Det er ikke lige noget for mig, men kender muligvis en der kunne være interesseret, han er en rigtig dygtig mødebooker/sælger. Har du et telefon nummer eller email jeg kan sende videre ?
Har du et omfattende netværk? Og er du interesseret i at formidle kontakter? Så tilbyder Aros tekst en provision på 2000 kroner (+ moms) for hver booking af et møde, der fører til salg af skrivekursus.
Måske kender du allerede de første 5 virksomheder (eller afdelinger i en virksomhed), der kunne være interesserede. Det vil sige: 5 korte samtaler og en god mulighed for at tjene 5 x 2000 kroner.
Du vil indgå i vores team, der mødes regelmæssigt og udveksler erfaringer og salgsstrategier over nettet.
Hvad koster sådan et skrive kursus og hvorfor er det så let at sælge?
Hvis I har folk til at booke møder ud fra den provisions model har I da godt nok ramt guldet. Normalt koster et møde på ren provision 2000 uden nogen garanti for salg.
Tror ikke der findes ret mange firmaer der ikke ville ansætte folk på samme vilkår. Tror også jeg ville kunne finde ét (muligvis to) firma der ville betale 5000 - 10000 ud fra samme provisionsmodel.