Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til start af en virksomhed for et budget på kr. 100.000 ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 05:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære brugere,

Jeg har en række ideer til at starte noget virksomhed i fremtiden. JEg mangler dog noget kapital, da projektet vil koste mig omkring 1-1,5 mio. kr. Da jeg er studerende, har jeg desværre ikke det største rådighedsbeløb. Jeg kan med nød og næppe skaffe 100.000 kr. til start af en virksomhed.

Mit spørgsmål er, om der er nogle herinde der har forslag til oprettelse af en virksomhed til små penge. Det behøver ikke at være den helt vilde profit man for ud af det. 15-20.000 kr. om md. er rigeligt. Jeg er åben for forskellige ideer og brancher.

På forhånd tak!

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her indlæg / spørgsmål mener du ikke alvorligt - vel?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

en virksomhed der sælger textil produkter  kan startes for små penge - med en designet ''fashion linje'' kan etableres for 100.000 - dog er der ikke påregnet messestand, og løn til diverse funktioner.  du skal nok kigge efter en partner hvis du skal starte noget. 
som kan spytte lige så meget i kassen eller gerne mere.. 

 

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :