Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler bruge bare i'der til firma.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. det er sådan at jeg står i et dilemme har en 100.000 kr jeg gerne vil invister/starte eget firma for, men mangler simpelthen "Den" perfekte ide til at komme i gang, har et par ider i hovedet. men ingen af dem har den rigtige potentiale til at blive til det jeg gerne vil have det til. har feks et Outlet som køre ved siden af som eksperiment for tiden, men ikke noget der rigtig er nogen penge i PT.

står i den situation at jeg er færdig udlært slagter d 1/12 december 2014

så ville høre om folk her inde har en go ide til at smide pengene i og få noget godt op at køre ?

ved godt det måske er lidt mærkligt at spørge da folk jo typisk ikke vil af med deres ide'er men man kan jo aldrig vide, samt er også klar til at kunne blive en Partner i et firma,

så kom med nogle bud hvis i har lyst, er åben over for alt.

goddag/aften der ude.  

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 20:07

Nu har du fortalt hvad du kan komme med - Penge...
- Men jeg tror du har langt større succes med at finde nogle der kunne være interesseret hvis du fortæller lidt omkring hvad du, foruden penge, kan smide på bordet. Hvilke kompetencer har du, m.v.?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:23

er pt i lære som Detail slagter ( butikslagter ved en rigtig slagter ) så kan regne avance, salg, opstilling, mere salg og kan få et produkt til at ligne en million. kan lidt inden for IT med diverse progammer så som powerpoint, Excel osv, og er meget lærenem til alt andet.  og er generalt god til mennesker det er nok mine kompetencer i grove træk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)