Hejsa Jeg påtænker at starte et lille hyggeligt kontorfællesskab i Viborg. Mine tanker so far er noget i retning af: - 3-4 kontorpladser af 1500kr / mdr - 1 kontorplads der kan aflåses 3000kr / mdr - 1 fotostudie, som der kan lejes seperat adgang til for 1000kr/mdr og for faste lejere ca. 500kr/mdr. - Mulighed for tilleje af lagerplads. I forvejen har jeg et Fotostudie i Århus, så jeg har lidt erfaring med både fotostudie og generelt dele-lokaler. Hvis du kender nogen (evt dig selv) der kunne være interesseret i at være partnere på projektet eller kunne være interesseret i at være med i fællesskabet så giv meget gerne lyd enten her eller på mikkel@mikjaer.com - intet er fast og for de rette argumenter er jeg villig til at ændre i konceptet så alle bliver glade :-) Derudover kommer selvfølgelig alle de andre ting der er med til at gøre en arbejdsplads rar at være på, fredagsbar, kaffeordning, fællesspsining og hvad folk nu ellers syntes er sjovt / passende. |
Jeg skal ud og kigge på lokalet på Lørdag, hvis ikke jeg finder nogen interesserede inden bliver det nok ikke til noget.