Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab i Viborg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg påtænker at starte et lille hyggeligt kontorfællesskab i Viborg. Mine tanker so far er noget i retning af:

- 3-4 kontorpladser af 1500kr / mdr

- 1 kontorplads der kan aflåses 3000kr / mdr

- 1 fotostudie, som der kan lejes seperat adgang til for 1000kr/mdr og for faste lejere ca. 500kr/mdr.

- Mulighed for tilleje af lagerplads.

I forvejen har jeg et Fotostudie i Århus, så jeg har lidt erfaring med både fotostudie og generelt dele-lokaler.

Hvis du kender nogen (evt dig selv) der kunne være interesseret i at være partnere på projektet eller kunne være interesseret i at være med i fællesskabet så giv meget gerne lyd enten her eller på mikkel@mikjaer.com - intet er fast og for de rette argumenter er jeg villig til at ændre i konceptet så alle bliver glade :-)

Derudover kommer selvfølgelig alle de andre ting der er med til at gøre en arbejdsplads rar at være på, fredagsbar, kaffeordning, fællesspsining og hvad folk nu ellers syntes er sjovt / passende.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:42

Jeg skal ud og kigge på lokalet på Lørdag, hvis ikke jeg finder nogen interesserede inden bliver det nok ikke til noget.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:12

Hey! :-)

Hvis det er relevant for dig, eller andre, så har vi også rigtig meget ledig plads, siden du var forbi sidst.

Vi bor på Petersmindevej 2, og har vel 2-2500 m2. Der er nok plads til 20 mand mere på kontoret, og det bliver vi ikke lige foreløbig :) Vi har også et lokale, der kan aflåses, og der godt kunne bruges til foto.

Bare smid en mail hvis det kunne have interesse.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:40

Hey Capser, mit behov er kontorplads og så opbevaringsplads, jeg har pt. fundet et lokale i udkanten af byen hvor jeg får begge dele - og har plads til et par lejere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)