Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet salg trods har de rette ting på plads

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har nu været selvstændig siden 2012 og jeg oprettet aerashop.dk hvor jeg sælger MMA Tøj og udstyr jeg er i direkte kontakt til flere MMA Brands 

Jeg opbygget aerashop.dk selv fra bunden og der er lagt godt med SEO op i den og er udover det e-mærket og på krak men intet salg

Jeg har en butik jeg opkøbte fra samme udbyder som har og giver rimelig godt dog er det med billeder, så ved jeg godt det er 2 forskellige ting, men jeg har snakket rigtig meget med andre og mange kan heller ikke forstå det, at der intet salg er på aerashop.dk

Jeg oprettet så i år en lidt mere avanceret side på presta som hedder warrior-shoppen og der er intet salg, der mangler dog en del ord endnu som skal ændres til Dansk fra Engelsk og SEO (så den kan jeg bedre forstå ikke giver noget salg). Men når begge sider fungerer og der er tilbud og der er mange likes på aerashop.dk og intet salg, ja det har givet mig mange timers undren og faktisk også mange andre, så spørgsmålet er så hvad er grunden, jeg har smidt rigtig mange penge i det her og giver ikke op, men dog er jeg også realist, jeg kunne godt bruge flere tusinde kr hver måned på markedsføring som jeg har gjort, men når det er gjort en gang i hele 2012 og 2013 hvad skal man så, gider ikke smide penge ud af vinduet og det føles sådan hvis jeg så besluttet at gøre det, så ja står lidt på en skillevej med det her.

Men er der nogle der kan fortælle mig og hjælpe til om hvordan jeg for vendt skuden eller om det er bedst at sige det er bare ikke det her jeg skal arbejde med og så sælge det hele med MMA Tøj og udstyr HVIS det er det ender sådan, kan nogle så vurdere hvor meget aerashop.dk og warrior-shoppen.dk er værd plus jeg har et lager med MMA Tøj. 

Jeg vil håbe der sidder nogle skarpe gode folk der kan svarer på det her, da jeg er løbet tør for muligheder og ganske simpelt ikke kan forstå det er gået sådan når jeg har brugt så mange penge på at markedsføre det fra start og ligger på første side på Google det må være mine likes og gode SEO ord uden jeg betaler Google med aerashop.dk På forhånd tak. 

Venlig Hilsen

Anders 

Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 35
Fra  Skejby Trykkeri Skrevet kl. 15:22

Hej Anders,

Jeg fornemmer på dig, at du virkelig brænder for, at drive disse to webshops, og synes derfor det ville være synd, at give dem op. 

Dog må jeg erkende, at jeg ikke ser markedet som enormt stort, men derimod relativt lille. 

Hvis jeg skal give dig et råd er det, at differentiere dig fra dine komkurrenter. Du skal være anderledes, og gennem det gøre dig særligt bemærket (altså på en positiv måde). Du skal arbejde med/på din kernekompetence, og være enormt god til netop dette. 

Derudover tror jeg, at du skal være relativ "aggressiv" i din markedsføring, forstået på den måde, at du skal arbejde på netop, at gøre dig særligt bemærket.
Målret din markedsføring direkte mod din målgruppe (det gør det også billigere, idet du ikke skal nå ud til alle).

Nu ved jeg ikke så meget om MMA, men kom ud til nogle klubber og fortæl evt. lidt om din virksomhed, og hæng et par plakater op, og vær aktiv ift. at være repræsenteret ved nogle events i forbindelse med MMA.

Håber du kan bruge det til noget, og at du får godt gang i virksomheden!

Mvh. 

Tobias

BRUG FOR TRYKSAGER? Besøg Skejby Trykkeri eller kontakt mig på tte@skejbytrykkeri.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:09

Hej Anders,

Tog lige et hurtigt kig på din areashop.dk og der er flere ting der falder mig i øjnene. Først skal man igennem 2-3 links før der dukker billeder op. det er noget kedeligt må det siges. Så hellere nogle billeder med det samme, udvalgte varer mv. Dine tilbud står på en side for sig selv, få hellere dem ind på siden med dine varer, så kunden kan se dem.

men mest vigtigt af alt. Fri fragt over 500,- ... det er fint, det gør mange ...meeeeen du skal køb for enten 1500kr eller 2500kr for at må købe nogle bestemte af dine varer. Som kunde var jeg vendt om der. Den dyreste T-shirt jeg lige kunne finde var hvis nok 299,- og trøjer 599,-  så er der altså langt om til 2500,- (det lyder som om at din leverandør stiller krav til minimum køb, som du så sender videre til kunden. (dropshipping tænker jeg)

Desuden, den svage grå farve, som en del af din tekst står med, må gerne få lidt mere dybde, især der hvor man forsøger at gøre opmærksom på vigtige detaljer som f.eks. min. køb

Og så der nævnes over mig, nok en meget svær og lille målgruppe. Du skal ud og gøre shoppen kendt blandt de rette folk, ud med rundsaven og gøre det bemærket (på en positiv måde)

Ellers held og lykke herfra naturligvis :)

venlig hilsen

/pete45 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:10

lige en ting mere.

Det er godt at ligge i toppen på Google, dog kun hvis folk søger på dine keywords. Her er der forskellige muligheder for at tjekke op. Personligt valgte jeg har få mine keywords undersøgt og vurderet af dem der laver mit SEO. Der var en del rettelser der på min side :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:23

Du må undskylde det jeg siger nu men jeg synes siden er direkte ubrugelig ;( 

Den er grim underlig at komme rundt på og virker meget utroværdig. 

Jeg ville starte på ny med et helt andet design. 

Eks mma tøj hvor mange besøg har du på dette ord ? 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:06

Efter min mening er designet lidt uheldigt, for på min bærbare ser jeg fx kun det øverste og bliver altså slet ikke præsenteret for MMA tøjet og muligheden for at hoppe på Facebook osv. 

Derudover: Har du overvejet at få et nyhedsbrev? Med nyhedsbrevet kan du fastholde dem, der bare kom forbi, så de kommer forbi igen og måske køber noget næste gang. Giv noget for tilmelding: invitation til events/chance for at vinde noget/rabat til dem, der tilmelder sig, og gør reklame for det med pop up eller hellobar.

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:09

Hvis målgruppen er svær at nå og meget lille, kunne du forsøge dig med en blogger fra målgruppen ... Der skulle også være chance for, at en blog kan det gøre det lidt billigere at ligge på side 1. SEO er fint, men din shop skal jo også markere sig som noget særligt, det er ikke nok at ligge på side 1, hvis man ligner de andre på side 1. :)

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:24

Hvis målgruppen er svær at nå og meget lille, kunne du forsøge dig med en blogger fra målgruppen ... Der skulle også være chance for, at en blog kan det gøre det lidt billigere at ligge på side 1. SEO er fint, men din shop skal jo også markere sig som noget særligt, det er ikke nok at ligge på side 1, hvis man ligner de andre på side 1. :)

Måske også en mulighed at sælge via Trendsales og QXL i starten?

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 08:59

Hej Anders.

Jeg kan se du har rettet lidt at de ting de andre har sagt, men der mangler stadig mange ting vil jeg sige.

Din side er lidt for gammeldags (html) opbygget, og er ikke så frisk og lækker at se på, og den ligner mest af alt, en affiliate side, med alle de reklamer, for helt andre ting, end MMA tøj. Hvorfor har du reklamer på for finansiering og billeder...? Det gør din side helt useriøs og skræmmer kunderne væk.

Jeg vil sige at du får meget mere ud af at starte helt forfra, med en Dandomain side, hvor du "bare" vælger et standart design og sætter dine egne billeder ind.

Siden er alt for dårligt sat op og der er alt for få billeder, som man faktisk kan klikke på og se mere om vareren. Jeg tænker at jeg faktisk ikke har kunnet se, hvor man ser det tøj du tilbyder...?

Du må da kunne skaffe nogle flotte og lækre billeder at sætte ind.

Jeg ved ikke om du har forstand på seo, men i dit lange indlæg, kunne du jo havde lavet et link til din side, så den var nem at gå til! Gør det nemt for kunderne at komme til din side. Hele tiden tænke, hvordan kan jeg klemme et link ind i det her tekst Angel Wink

Men hvis du vil have succes med siden, så skal der helt nyt design på! Og få evt. en udefra til at komme med gode råd til design eller tag et kig på dine konkurrenter, for dem er der mange af, som faktisk gør det rigtig rigtig godt, og lav noget der minder om deres, uden at kopiere. Så får du måske succes. Tænk på Martin Thorborg, som startede Jubii, efter at havde set Yahoo som havde succes, lavede han noget tilsvarende og fik kæmpe succes Wink

Held og lykke med det hele Yes

Dbh
Michael Haahr

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)