Hej Jeg har nu været selvstændig siden 2012 og jeg oprettet aerashop.dk hvor jeg sælger MMA Tøj og udstyr jeg er i direkte kontakt til flere MMA Brands Jeg opbygget aerashop.dk selv fra bunden og der er lagt godt med SEO op i den og er udover det e-mærket og på krak men intet salg ? Jeg har en butik jeg opkøbte fra samme udbyder som har og giver rimelig godt dog er det med billeder, så ved jeg godt det er 2 forskellige ting, men jeg har snakket rigtig meget med andre og mange kan heller ikke forstå det, at der intet salg er på aerashop.dk Jeg oprettet så i år en lidt mere avanceret side på presta som hedder warrior-shoppen og der er intet salg, der mangler dog en del ord endnu som skal ændres til Dansk fra Engelsk og SEO (så den kan jeg bedre forstå ikke giver noget salg). Men når begge sider fungerer og der er tilbud og der er mange likes på aerashop.dk og intet salg, ja det har givet mig mange timers undren og faktisk også mange andre, så spørgsmålet er så hvad er grunden, jeg har smidt rigtig mange penge i det her og giver ikke op, men dog er jeg også realist, jeg kunne godt bruge flere tusinde kr hver måned på markedsføring som jeg har gjort, men når det er gjort en gang i hele 2012 og 2013 hvad skal man så, gider ikke smide penge ud af vinduet og det føles sådan hvis jeg så besluttet at gøre det, så ja står lidt på en skillevej med det her. Men er der nogle der kan fortælle mig og hjælpe til om hvordan jeg for vendt skuden eller om det er bedst at sige det er bare ikke det her jeg skal arbejde med og så sælge det hele med MMA Tøj og udstyr HVIS det er det ender sådan, kan nogle så vurdere hvor meget aerashop.dk og warrior-shoppen.dk er værd plus jeg har et lager med MMA Tøj. Jeg vil håbe der sidder nogle skarpe gode folk der kan svarer på det her, da jeg er løbet tør for muligheder og ganske simpelt ikke kan forstå det er gået sådan når jeg har brugt så mange penge på at markedsføre det fra start og ligger på første side på Google det må være mine likes og gode SEO ord uden jeg betaler Google med aerashop.dk På forhånd tak. Venlig Hilsen Anders |
Hej Anders,
Jeg fornemmer på dig, at du virkelig brænder for, at drive disse to webshops, og synes derfor det ville være synd, at give dem op.
Dog må jeg erkende, at jeg ikke ser markedet som enormt stort, men derimod relativt lille.
Hvis jeg skal give dig et råd er det, at differentiere dig fra dine komkurrenter. Du skal være anderledes, og gennem det gøre dig særligt bemærket (altså på en positiv måde). Du skal arbejde med/på din kernekompetence, og være enormt god til netop dette.
Derudover tror jeg, at du skal være relativ "aggressiv" i din markedsføring, forstået på den måde, at du skal arbejde på netop, at gøre dig særligt bemærket.
Målret din markedsføring direkte mod din målgruppe (det gør det også billigere, idet du ikke skal nå ud til alle).
Nu ved jeg ikke så meget om MMA, men kom ud til nogle klubber og fortæl evt. lidt om din virksomhed, og hæng et par plakater op, og vær aktiv ift. at være repræsenteret ved nogle events i forbindelse med MMA.
Håber du kan bruge det til noget, og at du får godt gang i virksomheden!
Mvh.
Tobias