Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl i salgsprovision i 6 måneder, tjek hvis du kan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være en god idé at tjekke jeres salgsprovision hos partner-ads, da jeg har registreret samme afregningsfejl 2/1 og nu igen i dag (23/6). Jeg har ikke haft salg på dette program i mellemtiden, men jeg antager fejlen har været konstant, da Ken fra Partner-ads ikke virkede overrasket og sagde at han havde oplevet det før.

Det drejer sig om Meebox, hvor jeg i begge tilfælde kun har fået provision for salgs af et domænenavn til 69 kr, selv om der er købt både webhotel + 2 domæner til samlet pris 427 kr.

---

Dette indlæg er ikke for at hænge hverken Meebox eller Partner-ads ud, men til information, så i har en mulighed for at tjekke for samme fejl. Det kan trods alt være et betydeligt beløb i er gået glip af, og uden navne har i jo ikke mulighed for at følge op på sagen.Smile

---

Udlad venligst at gøre tråden til et angreb på partner-ads eller meebox.Smile

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Meebox er kontaktet vedr. dette og jeg afventer svar.

Der har været en sag tidligere vedr. Meebox, og der var så vidt jeg husker også en forklaring på det som blev videregivet.

Men jeg poster lige deres svar her igen når jeg modtager det.

Mvh. Ken

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

k-s-hansen:

Dette indlæg er ikke for at hænge hverken Meebox eller Partner-ads ud, men til information, så i har en mulighed for at tjekke for samme fejl. Det kan trods alt være et betydeligt beløb i er gået glip af, og uden navne har i jo ikke mulighed for at følge op på sagen.Smile

---

Udlad venligst at gøre tråden til et angreb på partner-ads eller meebox.Smile

Yes til trådstarter for den konstruktive og sobre tone.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)