Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Huskeliste" vedrørende webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 05:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg skal til at have lavet en webshop, men er lige i tvivl om et par ting. Det er ang både ved oprettelse af webshop og alt det andet efterfølgende.

Jeg skriver det ned jeg kan huske, så må I lige skrive det ned som jeg mangler...

- Køb af webshop

- Køb af domænenavn

- Betalingsgateway (dankort/visa osv osv) 

(hvem er billigst og bedst, hvis man har under 300 ordrer om måneden?)

Hvad skal man have efterfølgende?

Hosting? opdatering? webhotel? Andet? 

Hvad koster det sådan cirka at have en webshop kørende pr måned inkl betalingsgateway?

Håber der er nogen der kan hjælpe...

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 06:05

Hej

Listen er lang, med ting man skal huske - Skriv mig en mail jeg har et koncept der formegentligt passer dig perfekt!.

peter@astrup.in

Mvh

Peter Astrup

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:47

Hej,

Det kommer an på lidt forskellige ting og hvilken udbyder til kortbetaling du vælger.

Hvad vil din gennemsnitsordre pris være? Hvor hurtigt regner du med at komme op på f.eks. 200 ordrer?

Hvis vi kun snakker løbende omkostninger og i første omgang ikke medregner pris for opbyggelse af din webshop, så kan de være:

Månedligt:
Hosting 7,50 KR (billigste løsning)
Domæne: 6,25 KR

+ 2,9% til din betalingsgateway af dit salg. Sælger du en måned ingen varer, er denne omkostning selvf. 0 KR. Sælger du for 1000 KR, så ca. 29 KR.

Oprettelsesomkostninger vil være
75 kr. for dit domæne -
+ opbyggelsen af din webshop - alt mellem 1,500 - 100,000 kr afhængigt af hvad du er ude efter.
+ omkostninger for anskaffelse af dit første varelager

Derudover findes der også andre løsninger som f.eks. Shopify hvor du betaler en månedlig pris, men ikke rigtigt har nogle omkostninger ved opstart.

Muligheder er der i hvert fald nok af :) 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 09:10

Hvis du skal bruge reelle tal som du kan bruge i din budget planlægning bliver du nød til at inddrage os i dit koncept, hvad laver du - hvilke produkter laver du - hvad er der af krav til siden (skal den ex. have lager styring, bogføringssystemet, m.v).

Ellers er dit skud altid bedre end vores, hvorimod hvis du deler ud af mere specifikke krav så kan vi være meget mere præcise.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 10:06

Hvad angår kortbetaling kan du evt. tjekke kortgebyr :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)