Har prøvet at Google mig lidt frem til svaret, men er stadig i tvivl om hvad er gældende... Jeg købte en MacBook Pro sidste år, for halvanden måned siden, gik den i stykker, 2 uger senere fik jeg den retur, med den Besked om de havde lavet den. Men desværre var det ikke tilfældet, stadig samme fejl, så den blev sendt til rep igen, samme dag, som jeg havde modtaget den retur.. men nu er den galt igen, er ikke sikker på at det er samme fejl, men den er også denne gang ubrugelig.. Vil jeg kunne få den ombyttet til en ny..? |
Jeg mener, at de har 3 forsøg til at få rettet fejlen.
Du kan eventuelt læse mere her:http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerguides/Reparation-eller-ombytning/Hvor-mange-forsoeg-har-saelger-til-at-bringe-varen-i-orden?tc=1DFAA5073F0940F497170C6F395BC7B4
(Jeg er klar over, at jeg modsiger det, der står i linket)