Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Lokke" webshop til affiliate partner – Hvad skal prioteres / opsættes ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Godt mens jeg er igang med at forbedre min side, kunne jeg stadig godt tænke mig nogle flere steder at linke til, men har ikke haft held til at "lokke" nogle webshops til affiliate endnu.

Vil derfor høre om det er lykkes jer, hvilke argumenter i måske har brugt - Fx at hjælpe med opsætning eller lign ?

Det drejer sig omkring kameravalg.dk, hvor jeg tidligere har fået svar fra de store webshop af kamera grej at de ikke har haft interresse i affiliate - Nogle af dem har begrundet det med at de ikke ønsker at bruge tid/energi på det.

Har et konkret site i tankerne, og har tænkt på at "lokke" med nogle af disse ting:

- Omkring 3500 besøg om måneden
- Mulighed for at lave et indlæg hver uge: "Ugens tilbud fra XXX.dk"
- 300x250 banner på forsiden - Gratis indtil XX.XXX omsætning er nået

Det med fx banneret er bare en tanke for at gøre det mere attraktivt, selvom det måske ikke er noget man ser normalt. Aner dog intet om hvad de skal forvente af tid/penge for at få det op og kører, og er nok her mange bliver skræmt.

Har nogle erfaringer på dette område ?
/Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 17:21

Hvis nogle har en webshop og blev spurgt om de vil overveje affiliate med nogle af disse "lokke" midler, ville du overveje det ? ...

- Omkring 3500 besøg om måneden (Der rammer målgruppen meget specifikt)
- Mulighed for at lave et indlæg hver uge: "Ugens tilbud fra XXX.dk"
- 300x250 banner på forsiden - Gratis indtil XX.XXX omsætning er nået

Det vil blive gennem et netværk som fx partner-ads og derfor kommer man ud til flere end kun min side naturligvis. Kan / burde jeg tilbyde andre ting, der gør det mere attraktivt ?

Ville det være rart at høre hvad jeg har skabt af omsætning for andre butikker ? - Har overvejet at tage dette med, men er først nu begyndt at arbejde på at hæve min konvetering ordenligt.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 22:48

Nå, nu er der smidt første mail afsted, så må jeg se hvilken svar det kommer til at frembringe Smile

- Er naturligvis stadig åben for forslag, man kan altid blive bedre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)