Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook problemer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg beklager dette spørgsmål. Det er måske ikke helt oplagt at stille her, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal henvende mig.

Når jeg trykker send/modtag i outlook 2002 SP3 så går den til 66% og så kommer der en boks op og beder om brugernavn og adgangskode. Det skriver jeg - og sætter hak i "Gem denne adgangskode på adgangskodelisten" og så ok. Men intet sker. Boksen kommer bare igen og igen og igen. Jeg har også prøvet at lukke outlook ned, jeg har genstartet computeren, og jeg har været inde under mail kontoen for at tjekke om der er hak i "husk adgangskode" hvilket der er.

Hvad Fan*** kan jeg ellers gøre? Er der nogen jeg kan ringe til og råbe af? Super Angry Eller what to do?

Hilsen Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:37

Det sker typisk når man angiver forkert brugernavn/password :) 

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:55

Hej Uffe

Ja det lyder jo ganske logisk. Men jeg har ikke været inde og ændre på noget - så oplysningerne burde jo være de samme som altid.

Jeg har også dobbelttjekket dem, og de burde altså være gode nok. Har du andre forslag? Big Smile

Hilsen Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:02
Nej, så må jeg stå af. Jeg har brugt Outlook i 7 år og har kun oplevet det dér når b/p er forkert.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:10

Ok

Nu har jeg så lige opdaget at mail adressen på min ene mail konto for domænet www.wide-eyes.dk stadig kører igennem danaweb - der i sin tid lavede min første hjemmeside. Er der nogen der ved hvordan jeg får det ændret? Der er vist noget der hedder DNS eller lignende. Er det rigtigt?

Hilsen Morten

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 11:13

Jeg er også ret overbevist om at det er opsætningen af kontoen der driller....

DNS opsætning kan ske via GratisDNS.dk. Der ud over så skal du vist have ændret opsatning af dit domæne hos hostmasters. 'normalt' er det noget din webhotel pusher tager sig af.

Du skal være opmærksom på at forskellige webhoteller benytter forskellig navneopsærning. DVS. at du hos nogle udbydere skal benytte f.eks. mail.minudbyder.dk når du henter mail. Andre måske pop3.ditnavn.dk osv. Den information skal du have hos dit web/mail-hotel.

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:35

Jeg har nu prøvet først at slette mail kontoen - og så oprette den igen, med præcist de samme oplysninger. Det hjalp, der kommer ikke længere nogen fejlmeddelelse Big Smile Men til gengæld så har jeg 16 mails på min web mail (fra danaweb) som ikke som ikke kommer ind i min outlook indbakke. Men det kan jeg leve med.

Tusind tak for jeres hjælp.

Med venlig hilsen

Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:25

Hmm...

Jeg er lige kommet tilbage fra frokost, og må konstatere at jeg desværre var lidt for hurtig, for nu er det samme problem der igen :(

Det virkede altså ikke. ALLE forslag er yderst velkomne.

Hilsen Morten

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 16:29

Garanteret din udbyders mailserver der er nede, sker engang imellem, kan du komme på din webmail?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:30

Hej Thomas

Ja jeg kan godt komme på min web mail. Det er meget underligt det her. Og dybt frustrerende at bruge alt den tid på noget så simpelt og banalt.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)