Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe SEO hvis det var med 50% garanti ?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thrane:
Der findes rigtig mange eksempler på at SEO er "guld"

Har længe tænkt over, at det rigtige SEO guld findes hos de virksomheder & seo folk der optimere Big Smile

Placeringer på Google er jo en forretningsmæssig evighedsmaskine, da virksomhederne konstant konkurrere med hinanden om at få placeringer.

De skal således hele tiden bekæmpe hinanden, og det koster knaster.. mange knaster.. for når de har opnået en top 3, så holder den enten ikke ret længe, eller også er den enorm dyr at forsvare.

Det er også derfor at garantier inden for SEO kan være svære at give og holde, da der hele tiden er en konkurrent med stor tegnedreng der lure i baggrunden.  

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Lars Seo Andersen:

Kim Thrane:
10 ord - 12 måneder kr. 25.000 + kr. 5000 oprettelse ialt kr. 30.000

Hvis man giver 30000 kr for en mulig side et nr 10 placering synes jeg lyder vildt dyrt

det er jo i toppen der er trafik

Det er jo ikke kun en "mulig" side 1 placering, det er en garanti for at 5 ord ud af 10 kommer på side 1 :) Nu er du jo SEO nørd så måske du kunne smide nogle priseksempler fra din virksomhed og skrive hvad der er med så kan vi sammenligne hvad kunderne får. sidder du i Danmark eller på en billig adresse i udlandet ?

Der er jo en masse service med i prisen også som 2-3-4 opfølgningsmøde hos kunden om året, sparring til andre ting end SEO som hjemmeside og webshop design, seriøs gennemgang af statistik, synlighedsrapporter mm.

Og de fleste af vores kunder som ligger på side 1 ligger højere end nr. 10 :)

vi har mange kunder som undre sig over den høje service til den pris :) De fleste kunder sige at når de har købt noget er det næste de hører fra deres gamle leverandør når der kommer en faktura ind af døren 12 måneder efter.......

tak for dit indput

mvh
Kim

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:13

Daniel K:

Kim Thrane:
Der findes rigtig mange eksempler på at SEO er "guld"

Har længe tænkt over, at det rigtige SEO guld findes hos de virksomheder & seo folk der optimere Big Smile

Placeringer på Google er jo en forretningsmæssig evighedsmaskine, da virksomhederne konstant konkurrere med hinanden om at få placeringer.

De skal således hele tiden bekæmpe hinanden, og det koster knaster.. mange knaster.. for når de har opnået en top 3, så holder den enten ikke ret længe, eller også er den enorm dyr at forsvare.

Det er også derfor at garantier inden for SEO kan være svære at give og holde, da der hele tiden er en konkurrent med stor tegnedreng der lure i baggrunden.  

Jeg er enig i at penge/indsats kan styrer placeringerne derfor skal der også være begrænsning i valg af søgeord. Men også i hvilket system til hjemmeside/webshop kunden bruger.

Men ja SEO er en rigtig fin forretning men det skal det jo også være for vores kunder ellers køber de jo noget andet f. eks telefonbog, krak, radio, tv osv.

Heldigvis måler de seriøse på hvad de får ud af det og om de tjener på det.

For 2 måneder siden fik vi en ny kunde som fandt os på SEO FYN og han købte for kr. 58.500 ex moms efterfølgende. Der er under 10 søgninger på SEO FYN om måneden, men hvad gør det når man får sådan en ny kunde ?

Det gælder om at finde de rigtig søgeord :)

mvh

Kim

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor mange er der plads til på side 1?  Altså hvis f.eks 100 firmaer betaler det samme for at være på side 1 med ca. samme produkt..... hvad så?  I vil tilbyde et udefinerbart produkt med en udefinerbar garanti - det kan ikke andet end give problemer med utilfredse kunder, på sigt.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:17

Ja det er muligt at 5 ud af 10 kommer på side et men hvis de efter kort tid igen dumper om på side 2 fordi de bare lå på position 10

og måske danser lidt er det total spild af penge

Det der skal til er Top 3 placeringer som giver trafik og selv om de danser lidt mellem eks 2 og 5 er de  stadig en del af toppen

Hvilken forbindelse til internettet jeg har er a vist ikke lige relevant her

Nu er jeg lige lidt forvirret nu begynder du at tale om dine kunder

er det her ikke en generel debat om hvorvidt man vil betale for side et eller ej

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:24

Roberts.dk:

Hvor mange er der plads til på side 1?  Altså hvis f.eks 100 firmaer betaler det samme for at være på side 1 med ca. samme produkt..... hvad så?  I vil tilbyde et udefinerbart produkt med en udefinerbar garanti - det kan ikke andet end give problemer med utilfredse kunder, på sigt.

Nu er vi jo ikke så store og vi vil ikke tage 100 ind på samme søgeord hvis det er det du mener ? Men hvis 100 betaler til forskellige leverandør så har vi så forpligtet os til at være i top 10 af dem.

Det mener vi også at vi kan i 95% af tilfældene ( skaffe 5 ud af 10 )

pt. ligger vores succes rate i snit over 50% på 100+ eksisterende kunder så mine tal er ikke grebet ud af den blå luft. Og på de søgeord har vi ikke sat begrænsninger op men blot brugt sund fornuft i valg af søgeord til og med kunden.

Det skulle helst give tilfredse kunder på sigt ide mine SEO folk også sætter en ekstra ærer i at overholde garantien. ( de sætter nu allerede en stor ærer i at lave resultater :)

men tak for indput, jeg er med på hvad du mener

mvh

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:28

Hej Lars

Det er ikke i mine øjne muligt at lave en 50% garanti på top 3, men tak for dine indput.

mvh
Kim

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er helt på bølgelængde, og det var slet ikke ment som en kritik. Det var blot en observering at et marked der på kort tid, regenerere sig selv. 

Er man SEO gut, så har man fat i den lange ende, da det som regel er den virksomhed med den største tegnedreng der kan købe sig til toplacering.

Det sjove må være at lave SEO i brancher med høj konkurrence og store spillere, banker, tele, forsikring, tøj osv.. Mange spiller med store tegnebøger = god forretning. 

Det er faktisk en rigtig god SEO strategi af gå efter mange mindre søgeord en de få store. Som regel er konkurrencen meget lavere, og dermed nemmere at få god placering, og som du selv nævner i dit eksempel, så kan bare én stor kunde få det hele til at betale sig. 

Især hvis du har 50 - 100 mindre søgeord der hver giver 15 søgninger pr. måned, så løber det samlet op.

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 22:40

@Kim.

Hvis jeg skulle være kunde i en SEO butik, så ville jeg være meget interesseret i pakkeløsninger på baggrund af en SEO analyse, hvor pris og søgeord passede sammen.

Dvs. hvad kan jeg som kunde forvente for budget 1,2 & 3, kombineret med hvad det koster at vedligeholde pr. mdr. / år.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:45

Kim Thrane:

Hej Lars
Det er ikke i mine øjne muligt at lave en 50% garanti på top 3, men tak for dine indput.

mvh
Kim

Nej sikkert ikke men hvis en side et placering kun er i bunden er det lidt som at stikke blår i øjne på kunden da en plads i
bunden af side et ikke vie hjælpe meget slet ikke hvis den allerede næste måned er tabt til side 2

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)