Hejsa Jeg har et webbureau med 15 ansatte og vi vil gerne går forrest for at skabe tillid og troværdighed. Derfor har vi bl.a. et produkt som hedder No Cure No Pay hvor man betaler efter resultater. Men hvad nu hvis man kan love 50% af dine søgeord på side 1 indenfor 12 måneder eller 50% af pengene tilbage ! simpelthen at vi stiller en garanti. Ville det få DIG til at vælge OS frem for andre eller endda frem for at gøre det selv ? årspriserne ville ligge i dette prisleje 10 ord - 12 måneder kr. 25.000 + kr. 5000 oprettelse ialt kr. 30.000 20 ord - 12 måneder kr. 35.000 + kr. 5.000 oprettelse ialt kr. 40.000 Det er klart at der bliver en form for begrænsning f. eks : konkurrence på søgeord mm. Glæder mig til at høre Jeres indput mvh Kim |
Kim Thrane:Derfor har vi bl.a. et produkt som hedder No Cure No Pay hvor man betaler efter resultater.
Men hvad nu hvis man kan love 50% af dine søgeord på side 1 indenfor 12 måneder eller 50% af pengene tilbage ! simpelthen at vi stiller en garanti.
Det der giver ingen mening... Ved No Cure No Pay får I som firma først pengene, når resultaterne er opnået. Så hvor er det lige, at denne 50% garanti dækker, hvor man får 50% af hvilke penge retur? For kunden betaler da intet, hvis I ik leverer de resultater, som I har lovet...
Mit indput svare lidt til denne smily