Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adwords igen igen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Ja, så blev det min tur til at skulle bruge adwords. Jeg kan se at det kommer mange urelevante besøgende på min hjemmside fordi de har søgt på nogle søgeord som jeg overhovedet ikke har. ??

Hvad er det nu man skal gøre for at min hjemmside KUN bliver vist ved MINE søgeord?

Mvh Mia

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:24
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 10:38

Enten dét, eller også så handler det om Googles "Expanded broad match" som efter min mening er ved at gå lidt over gevind. Har du tilføjet et nøgleord som broad match (hvilket er standard), så er Google begyndt også at vise din annonce ved søgninger på termer som de mener relaterer til dit søgeord. Nogen gange er denne relation dog ikke så stærk som man kunne ønske, og man ender med at få vist sine annoncer ved nogle totalt irrelevante søgninger.

Læs mere her: http://blogs.mediapost.com/search_insider/?p=513

Hvis du vil undgå det må du enten droppe brugen af broad match og i stedet bruge "phrase match" og [exact match]. Alternativt kan du også begynde at benytte dig af negative nøgleord for at undgå at blive vist ved alle de irrelevante søgninger.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:22

Så, nu har jeg været inde og rette i mine søgeord. Jeg har sat mit max bud pr. klik på 5 kr. og dagprisen til max 50 kr. er det for lidt eller fint? Idag opdagede jeg så ved at søge på et af mine søgeord, at jeg var i sponserede links? Hvad vil det sige at jeg kan ligge der? :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)