Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs erhvervspartner søges i KBH

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Mit firma hedder Teglgaard.net.Shop og er relativt nyt fra september 2004.


Firmaet har indtil nu kørt som en vvs grossist for mindre isenkræmmer og malerforretninger,


Der er opbygget et lille kunde netværk, men der er langt i nu før det bliver noget man kan leve godt af.


Dette skyldes at varesortimentet mest består af små varer med lav dækningsgrad - dette skal der


laves om på. Da jeg nu har fået rigtig mange kontakter til leverandører der laves design produkter til badeværelser rundt om i Europa og Asien.


De vil gerne afsætte deres produkter i Danmark såsom badeværelsesskabe, vaske, spejle, tilbehør o.s.v. Det er her min fremtidig forretningspartner kommer ind i billedet.  Teglgaard.net.Shop skal laves helt om. En butik / Showroom skal der til for at de nye produkter kan udstilles på bedst mulig måde. En helt ny kundekreds skal besøges og der skal udstille på forskellige messer


Alt dette kan en mand ikke stå for alene, så derfor søger jeg en forretningspartner der vil tage lige del i firmaet, både arbejdsmæssigt og investeringsmæssigt, og selvfølgelig vil overskuddet blive delt lige over.


Man kan sige at hvis du har mod på og haft lyst til at starte for dig selv gerne indenfor Vvs-branchen, så er her en mulighed hvor du kan komme med på vognen, hvor den er begyndt at rulle. Basisrammen omkring firmaet er bygget op med en tilknyttet freelance-regnskabsdame, en revisor, gode leverandør kontakter, og en begyndende kundebase.

 Jeg ser dig mest som den fødte sælger, gerne med kendskab til design.

 

Interessret skriv til mig
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth



Lyder ellers spændende, send mig lige en mail, når du logger på igen.

 

Chr.


 


 
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Frankfurt"

 
Hvis du ikke er "bange" for en kvinde med ben i næsen og stor interesse indenfor Interiør og mode, så kunne det da være vi lige skulle snakke sammen.
 
Jeg syntes at det virker som nogle fede produkter, som du har på dit site og hvis det er den slags produkter dine leverandører kan tilbyde, så skulle der ikke være noget "til hindre" for at opbygge en god forretning.
 
Jeg har stor erfaring med salg og marketing herunder også udvikling af websites, messer, brochuremateriale og vil helt sikkert kunne bidrage med et frisk pust til branchen.
 
Du kan kontakte mig på:
 
snordvig@gmail.com for yderligere kontaktinformationer.
 
Hilsen
 
Susanne Nordvig
 
 
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneth,

Kom du igang ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)