Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættelse af træningscenter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min kæreste og jeg kunne rigtig godt tænke os at starte et træningscenter som har et område med tunge frivægte (til stærke pers.) og crossfit, et område til nybegyndere eller andre personer som ikke syntes det er sjovt at stå foran 20 fyrer som træner tungt og hårdt, alm område med cardio mask. og div. træningsmaskiner og et område til gulvøvelser, udstrækning osv.

Mit spørgsmål er ikke om det er en god ide, men om hvordan vi kommer igang? En liste over hvad vi skal gøre, hvem vi skal snakke med, hvor vi kan købe/lease udstyr osv. osv. Faktisk er vi helt på bar bund og kunne godt tænke os hjælp. EVt. fra personer som selv har startet et træningscenter og vil dele deres erfaring.

Dette er ikke noget som vi skal have gjort inden for det næste års tid, det må gerne være et projekt som tager et par år - vi har ikke travlt og vi vil være 100% sikre på hvad vi gør, inden vi gør noget.

Tak på forhånd

Mvh Kamilla  

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:51

Her kommer HELE listen....

Find penge til udstyr eller leverandør hvor du kan leje...
Find lokalet.
Brug energien på det nye fede sted....
Tag problemerne som de kommer...

Hvis du planlægger at få børn vil du ALDRIG få den fordi det koster spidsen af en jetjagere, alligevel er folk dumme nok til at få dem...
Sådan er det også med forretning.
Hvis du vil det kan intet stoppe dig alligevel og så vil det aldrig tage år men derimod måneder!

Skattefar, revisor, venner, bekendte og resten af DK skal nok fortælle dig det aldrig går og læsse dig med problemer, dem hører du bare ikke fordi drømmen er stærkere end dem.

Thats the list from me Smile

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:04

Tak for dit svar. Jeg vil tage det med videre, men jeg søger stadig en mere detaljeret liste jeg kan gå ud fra :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 14:49

Hej,
Eftersom i gerne vil starte et fitness center går jeg ud fra at i selv træner og dermed må i være en del inde i hvad der skal bruges.?

Google efter crossfit udstyr, prof styrketrænings udstyr etc..

Tag rundt i de forskellige træningscenter og se hvad de har og hvor meget af hver, så kan i jo danne jer et indtryk af hvor meget udstyr i skal bruge.
Tag et møde med levrandøre af udstyr de er jo vandt til at lave tilbud og hjælpe med at åbne nye centere..

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:23

Bare en tanke, har I oprettet samme tråd inde på bodybuilding.dk? Der burde sidde nogle centerejere og læse med, og det må være personer med præcis erfaring der vil kunne hjælpe jer allermest (-:

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)