Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside nu?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, jeg har nu ændret en del på hjemmesiden fitnessogmad.com vi er et team af bloggere som blogger om alt med fitness, mad og sundhed generelt, vi er enten uddannet kostvejledere, stress coach, mindfulness, folk som stiller op til fitness konkurrencer, og laver lækker mad opskrifter. Der har allerede været over 9000 besøgende på siden på 4 dage. takket være vores netværk.

Vi har brug for konstruktiv kritik af siden :)

Vh. Kasper

www.fitnessogmad.com

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:07

Den er egentlig ganske fornuftig, men er dog nogle ting jeg ikke lige helt kan forstå :)

Hvorfor har i et stort "tomt" område ned i midten af siden, er det fordi i mangler indhold til det område?

Samt den tekst der er skrevet under personen til højre, kommer til at se ret mærkelig ud, når den er så lang, men blokken til den er meget smal:)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:58

Hej jimmi jeg ville faktisk også super gerne have ændret dette men kan simpelhen ikke finde ud af at ændre det så der kunne være noget i midten :S så hvis der sidder en ekspert på området derude må de meget gerne henvende sig til mig! :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)