Hej Vi i give mig feedback på nyt plugin jeg har lavet til wordpress Mit Plugin er velgnet til sites med fotos til artikler for eks magasin eller rejse site Pluginet gør at du i din sidebar kan vise featured images fra dine post kategorier Se det på din rejseguide og kulturrejser Europa det ligger i højre sidebar Ved hæftet screenshots af plugin vil du give feedback eller teste pluginet så send mig en email så sender jeg pluginet til dig Send en email til lars@tjenester.dk Legeledes vil jeg gerne høre hvad i synes det må koste
|
Umiddelbart ser det godt ud på min laptop plus at jeg synes, at det er en rigtig god plugin ide. well done!
Nogle af billederne har dog længere loadingtid(ved ikke om det er på baggrund af den oprindelige kilde?)
Yderligere er det en god tekst feature, når man bevæger cursoren henover. Men er der mulighed for at customize denne feature yderligere end farver i forhold font samt udspringspunkt(om det skal være fra headline eller picture?)
Prisniveauet for salg af dette plugin, er mit kendskab relativt begrænset. Så dette vil jeg undlade at udtale mig om.
Men klart et godt plugin og kan være yderst nyttigt for en del bloggere og især destinationsbloggere såsom travel og events.