Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så let snyder du bookmakerne for tusinde kroner

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er desværre kun disse fire bookmakere, hvor man kan bruge denne metode.

De andre steder har forskellige regler, der hindrer metoden i at fungere.

Fx udbetales bonussen først efter man har lavet sit første bet, og det er blevet afviklet. Eller man først får sin bonus EFTER gennemspilningskravene er opfyldt - dette synes jeg faktisk er helt absurd, at de må gøre.

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nevermind, læste mig frem til det ;-) Jeg kan ærlig talt ikke se noget suspekt med denne metode. Tror sgu jeg prøver det med min roommate!

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander:

Det er desværre kun disse fire bookmakere, hvor man kan bruge denne metode.

De andre steder har forskellige regler, der hindrer metoden i at fungere.

Fx udbetales bonussen først efter man har lavet sit første bet, og det er blevet afviklet. Eller man først får sin bonus EFTER gennemspilningskravene er opfyldt - dette synes jeg faktisk er helt absurd, at de må gøre.

 

Jeg må klappe mig på lårene af grin. Du synes at det er helt absurd at private selskaber må sætte grænser for udbetalingen af bonus så man ikke kan snyde dem. Our lord to horse (-:

Nåh, det bliver min sidste kommentar i denne tråd da jeg grundlæggende mener at den hører hjemme i andet forum.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det er da helt absurd at bonussen ikke udbetales med det samme. På de fleste sider skal du opfylde gennemspilningskravene, og så kan du få din udbetaling. Der er ikke mange der når her til. Hos andre FÅR man først bonussen efter gennemspilningskravene er gennemført. Det er jo helt latterligt.

Ville du synes det var i orden, hvis en butik først fratrak en 50% rabat fra dit køb, hvis du gennemførte noget, som er nær umuligt? Men de reklamerer med at få 50% rabat over det hele???

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander:

Det er da helt absurd at bonussen ikke udbetales med det samme. På de fleste sider skal du opfylde gennemspilningskravene, og så kan du få din udbetaling. Der er ikke mange der når her til. Hos andre FÅR man først bonussen efter gennemspilningskravene er gennemført. Det er jo helt latterligt.

Ville du synes det var i orden, hvis en butik først fratrak en 50% rabat fra dit køb, hvis du gennemførte noget, som er nær umuligt? Men de reklamerer med at få 50% rabat over det hele???

nu er det vel ikke nogen lov der siger at de skal give dig en bonus, saa naaer de vaelger at give dig en bonus maa de vel ogsaa selv bestemme under hvilke vilkaar de giver den bonus.

hvis du synes at det ok at snyde dem maa det vel ogsaa vaere ok at de prover at "snyde" dig

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Men du synes ikke det er dårlig "kundeservice", at de faktisk snyder kunderne. Vel og mærke snyder de kunderne først.

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander:

Men du synes ikke det er dårlig "kundeservice", at de faktisk snyder kunderne. Vel og mærke snyder de kunderne først.

Og du synes ikke det er dårlig stil at snyde bookmakerne?

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vi enig om men kun ksn gør det en gang. ?

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Snup en tudekiks!

I sidder og kæfter op om at snyde bookmakerne og har sågar brugt tid på at lave en folder om emnet. Nu sidder I gud hjælpe mig og piver over at nogle bookmakere har indført regler, der forhindrer jer i at bruge systemet.

Er det snyd? Det er vel kun snyd hvis de faktiske forhold divergerer fra det du var blevet sat i udsigt da du overførte penge til din konto og det har jeg meget svært ved at tro.

 

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander

Stik piben ind.
Der er intet ulovligt eller dårlig service i, at bookmakerne har regler for udbetaling af den bonus, de selv har valgt at give. Så nej, kan ikke se det latterlige i det.

Du siger, at det næsten så er umuligt at få bonus....men tidligere sagde du, at det var så nemt. Så lige så snart der er lidt hindringer, så er det alle andres skyld (nå ja, sådan er samfundet blevet).

Næ du, i stedet for bonusrytteri, burde du bruge tiden på at købe og sælge odds, når nu du er i den verden - her er overskudsmuligheden større. Det tager tid, men det lønner sig.

Gevinsten ved bonusrytteri er for mig værdiløs, da gevinsten ikke står mål med, at man udleverer personlige oplysninger, herunder cpr.nr. til alle de bookmakere man skal bruge - som de sidste par mdr. har bevist, kan sådanne oplysninger nemt hackes. Så hvorfor sælge sig selv så billigt?

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)