Kære Aminoer, I kan skrive direkte mail til info@2skin.dk |
Hvis i har budget til det er jeg sikker på Micky Weis kan hjælpe, men ægte kvalitet koster også :-)
Kære Aminoer, I kan skrive direkte mail til info@2skin.dk |
Hvis i har budget til det er jeg sikker på Micky Weis kan hjælpe, men ægte kvalitet koster også :-) |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Hej 2skin, Jeg vil gerne have en snak med jer, om seo - Smid en mail til sr@rohdemedia.dk eller ring til 26 33 44 95 - Så kan vi tage en snak om det. Mvh. Simon |
Jeg kan ikke komme ind på jeres webshop - Google vil have mig til at se cache-versionen - har i server problemer? Når jeg ikke kan komme ind på jeres webshop, er det lidt svært for mig at komme med nogle ting, men jeg prøver alligevel. Det er rigtigt fint at i ligger på første side med:" sportstøj til kvinder/damer, træningstøj til kvinde/damer, fitnesstøj til kvinder/damer". Men i overser en række af søgeord, hvor i ikke ligger så godt. Hvordan ligger i eksempelvis med:
I bør finde frem til alle de søgeord, som i bør ranke på. Jeg venter lige og ser ad, om jeg kan komme ind og se på jeres side. |
Skal du helt op i toppen er du nødt til at sate på Linkbuilding prøv at tjek hvor mange indgående links dine konkurrenter har |
Hej , hvem er Micky Weis :) ??? Har han webside? |
Hej Jacob, tak for din feedback. Har du kigget på hjemmesiden ? Mvh Daniel |