jeg står med et lille problem. Jeg sælger rabat-kort i lokalområdet (Slagelse) og ville godt have at når en kunde bestiller et kort på min side til 99 Kr om året at den selv trækker 99 Kr næste år så min kunde ikke skal ind og fornye det vært år :-) men blåt skal afmelde det hvis kunden ikke ønsker at det bliver fornyet.
Hvad skal jeg bruge af betalings system for at dette kan lade sig gør ?
Det kan stort set alle betalingssystemer idag tror jeg :) Har du allerede et, eller er du først på udkig efter et betalingssystem nu?
jeg har overtager et firma www.nem-rabat.dk og skal i den forbindelse have lavet nyt betalings system og webside :-) betalings systemet skal kunne tage dan-kort, master-kort og visa.
Jeg vil anbefale f.eks. Braintree Payments eller Stripe. Der har du i hvert fald muligheden for automatisk at trække (som abb.) og det er derudover nogle helt solide udbydere af kortbetaling!
Hej - har du styr på det der med opsigelsesvarsler, tider, og hvem der skal gøre hvad hvis kunden påstår at have "opsagt", men dette alligevel ikke er registreret og pengene bliver trukket? Jeg er også med på en lytter mht. hvilke systemer der kan sættes op til automatisk at trække en betaling kontinuerligt pr. år
Det kræver betalingssystemet kan det, men det kan stort set alle systemer i dag. Så kræver det også en indløsningsaftale hos Nets som tillader Abonnementsbetalinger.
For at kunne tage Dankort skal du have aftale med Nets. Det vil så også være nærliggende at tegne aftale med Teller om Visa og Mastercard.
Ansøgningsbehandling er hos begge fordummende langsom, så du skal væbne dig med tålmodighed.
Udover det, når vi snakker abonnementsbetaling, er det en særskilt aftale du også skal søge om hos begge parter. Her vil du blive nødt til at skulle stille økonomisk sikkerhed (f.eks. i form af en bankgaranti) for at kunne tilfredsstille Nets/Teller. Denne garanti har jeg oplevet svinger mellem 20k og 200k.
Alternativt, hvis du kan undvære Dankort er Braintree og Paymill gode alternativer. Stripe kan ikke anvendes i Danmark.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
For at kunne tage Dankort skal du have aftale med Nets. Det vil så også være nærliggende at tegne aftale med Teller om Visa og Mastercard.
Ansøgningsbehandling er hos begge fordummende langsom, så du skal væbne dig med tålmodighed.
Udover det, når vi snakker abonnementsbetaling, er det en særskilt aftale du også skal søge om hos begge parter. Her vil du blive nødt til at skulle stille økonomisk sikkerhed (f.eks. i form af en bankgaranti) for at kunne tilfredsstille Nets/Teller. Denne garanti har jeg oplevet svinger mellem 20k og 200k.
Alternativt, hvis du kan undvære Dankort er Braintree og Paymill gode alternativer. Stripe kan ikke anvendes i Danmark.
ham som jeg køber ideen af har selv prøvet at lave sådan aftale og han skulle stille en bank garanti på 100.000,00 danske Kr. kan det ikke lade sig gøre på en anden måde jeg kan ikke stille 100.000,00 kr. ind på en konto