Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et telefonopkald eller en mail?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre din mening!

Jeg er i opstartsfasen af et nyt virksomhedskoncept og skal overbevise andre om min geniale ide...

Hvad ville du foretrække:

1. Et personligt telefon opkald og derefter en uddybende mail, eller 

2. En kort beskrivelse i en mail og derefter et uddybende telefonopkald?

mvh. Julie

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok vælge en mail, for at kunne spørge direkte tilbage, hvis der er noget jeg er i tvivl om.

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Julie,

Det kommer an på din fremgangsmåde. I følge markedsføringsloven er det mig bekendt ikke tilladt at sende en salgsfremmende mail uden tilladelse forinden.

Personligt ville jeg fortrække et kort telefonisk opkald, også en mail - og en efterfølgende opfølgning fra din side, hvis jeg gav samtykke til det.

Vh.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville altid ringe. Det er svært at virke passioneret over e-mail - uden at den bliver alt for lang. Desuden kan du time et opkald. Med en mail ved du aldrig, hvornår den bliver læst - om f.eks. læseren læser den under stress

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 20
Fra  Moice Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Simon har ret: du må ikke sende en mail uden først at have fået tilladelse - og på samme måde må du heller ikke ringe, medmindre det er aviser eller forsikringer, du sælger ;-)

Vejen frem er i stedet at tiltrække folk, så de selv retter henvendelse eller afgiver tilladelse til at modtage e-mails fra dig. Dit produkt og din målgruppe har naturligvis stor betydning for, hvordan du bedst kan gøre det men mange vælger i øjeblikket at skabe brugerrelevant indhold via et site eller de sociale medier for derigennem at vække interesse. 

Håber vi får lov at følge din idé ;-)

/Rikke

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres tilbagemeldinger:)

Forretningskonceptet består af to dele b2b og slutkunderne.

Slutkunderne når jeg via markedsføring gennem affiliate, søgeordsoptimering mm.

Det er mere b2b leverandørerne jeg tænker på.

For et par år tilbage ville jeg have ringet først og derefter sendt en mail, men er lidt i tvivl om "telefonkulturen" er blevet erstattet med "mailkulturen"?

Mvh. Julie

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)