Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Imagehosting

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ville høre om der er nogen der har nogle forslag til et sted som har en god hosting aftale. Det skal bruges til en Imagehosting side så den skal kunne tåle noget belastning.

MVH Mark 

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 01:28

Det kommer bl.a. an på hvor din målgruppe for siden er placeret. Er det i Danmark, USA eller et tredje sted?

Derudover, hvad stiller du ellers af krav? php eller asp? hvor meget plads og trafik har du behov for osv.

Umiddelbart kan jeg lige komme i tanke om mc-solutions.dk og ActiveWebs.dk som er repræsenteret her på amino (beklager til alle jer andre jeg lige har glemt). Hvis det derimod primært skal være international hosting, har jeg hørt en del godt om fx www.rochenhost.com

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 12:08

OK tak for svaret det er til international brug, så det vil nok skabe en pæn belastning på serveren. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:49

Jeg har sendt dig en privat besked :) Belastning, internationalt eller ej er intet problem :) 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:57

Hej Mark

Jeg har fået http://www.servage.net/ anbefalet til hosting af video, så det skulle også kunne bruges til billeder. Men er ej kommet videre med videoprojektet, så jeg kan ikke fortælle dig andet end at end, at Servage tilbyder store webhoteller til små priser - 360GB (=360000 mb) til 39 kr./måned.

Held og lykke med dit projekt.

Hilsen

Birthe

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 19:05

Hej Mark

Jeg kan godt hjælpe dig, intet behov er for stort og priserne er rimelige.

Og med en oppetid på 99,75 % over en periode på 2 år synes jeg nok, at jeg kan levere stabil hosting.

Jeg kan kontaktes via mit firmas hjemmeside og priserne er rimelige :

http://www.easywebhost.dk/

Venlig Hilsen

mogens Jørgensen

Easy Webhost

www.easywebhost.dk

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 19:24

Tak for alle jeres besvarelser jeg har fundet ud af noget.

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:46

Birthe Havmøller:

Jeg har fået http://www.servage.net/ anbefalet til hosting af video, så det skulle også kunne bruges til billeder.

Jeg ved ikke hvem der har anbefalet dig servage til hosting af videoer, men hvis de skal streames kan det ikke lade sig gøre hos servage (var hvad jeg fandt frem til da jeg ville have lagt både videoer og billeder ind i et gallery efter sidste års skiferie). Hvis jeg tager fejl, og det er muligt og du har fundet en måde at streame videoer fra et webhotel hos servage (uden at de bliver alt for sure) vil jeg da meget gerne høre hvordan du bærer dig ad ;)

Men jeg tror ikke det er muligt, der er trods alt en årsag til at prisen ikke er højere.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)