Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handymann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville det være en god ide at starte et handymann firma. Har gået med tanken længe og kan en stor del inden for håndværk og have 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 17:33

Hej kommende handyman

Jeg tror da det er en god i de at starte som handyman, da mange husstande ønsker praktisk hjælp. Ud over at have hænderne skruet godt på, skal du også have lyst/finde løsninger på at lave markedsføring og sende regninger ud. 

Læs hæftet Start som handyman - åbner i PDF. Det giver indblik i de administrative opgaver ved at drive virksomhed som handyman.

kh

Mogens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56

Hej Mogens 

Har læst den start som handymann.

Jeg er bare så heldig jeg har købt et konkurs bod så har alt værktøj plus firma bil. Plus min bedstefar er revisor. Det jeg ville høre dig om jeg er i job som sælger på en trælast. Som sagt har allle muligheder for at komme igang. Men det sted jeg arbejder må jeg ikke have et moms nr så kan ikke stille starte op. Men tænkte jeg kunne jo starte uden moms nr må jo tjene 50000kr uden moms nr det kan de jo ikke forbyde mig også skaffe nogle kunder og se hvor hurtig det gå også opsige min stilling. Eller ville du bare hoppe lige ud i det...

Mvh handymannen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)