Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen, jeg har for 2 døgn siden sat denne hjemmeside til verden www.slankmedkasper.com Det er en blog hvor vi er et team af mennesker som er uddannet kostvejleder, eller anden relevant erfaring indenfor sundhed og motion. Jeg har allerede en side på facebook med over 5600 følgere og via den og mine "Kollegaer" på hjemmesiden har vi allerede haft 2500 besøgende på hjemmesiden på de første 48 timer. Jeg kunne godt tænke mig noget konstruktiv kritik, evt forslag til hvad man mere kunne tilføje siden. Det er min mening at der på sigt forhåbenligt kunne komme nogen sponsor hen over for at få lidt penge ind den vej. Alt på siden er gratis der kan hentes gratis kostplaner, opskrifter samt trænings planer som pdf filer.

Vh. Kasper

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:33

Hej Kasper

Syntes måske ikke din forside er så fristende/lækker, forstået på den måde at siden mere minder om en ren blog side og ikke en decideret hjemmeside.

Hvad med at få en stor slider ind i toppen og få smidt dine ting di har på forsiden i menuer i stedet? tror det vil give et mere roligt indtryk og gøre siden mere overskuelig.

Med hensyn til dine valg af fonte, ville jeg nok vælge en strategi for hvad og hvornår jeg ville bruge disse. Hvis man benytter mange forskellige fonte kan det give et rodet udtryk.

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:39

Det vil jeg give dig ret i, tænker om ikke andet at lave de "nye blogs" som ligger på forsiden at ikke hele opslaget står der men måske kun starten også "Læs mere" knap så det kun er en bid af dem der ligger der.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:44

Nu arbejder jeg ikke så meget i Wordpress, men mere i Joomla og Dandomain.
Her kan du snilt få en Newsflash blok på forsiden i disse i et væld af varianter som du selv kan modulere. 

Prøv at være mere grafisk på forsiden og knap så meget skrev tekst.

ps. du kunne evt. ændre Wordpress flavicon med dit eget logo.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:39

Nu hedder siden jo "slank med kasper", men hvor er Kasper henne?

jeg ville forvente en præsentation af dig som person, og hvorfor man skal følge netop dine slankeråd...

Lige nu bliver man blot mødt af en ret så roddet og upersonlig side...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:40

Eller måske lidt mere om hvem I er, hvis i er en gruppe...

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:46

Wauw det var da noget af en kick-start :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:51

Som en anden også er inde på, så forventer jeg at finde ud af hvem "Kasper" er, når siden hedder Slankmedkasper.dk. Jeg ved godt, at det kan findes oppe i "Hvem er vi?", men jeg ville gerne have et ansigt på med det samme.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)