Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flytning af hjemmeside fra webbyen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har modtaget flere bud, men når jeg vil kontakte vedkommende ,så lader det til at være nul og nix, får besked på at jeg skal være plus medlem.

så kan jeg vist godt allerede melde fra.

undskyld ulejlighedenmvh

henning olesen

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

henningo:

jeg har modtaget flere bud, men når jeg vil kontakte vedkommende ,så lader det til at være nul og nix, får besked på at jeg skal være plus medlem.

så kan jeg vist godt allerede melde fra.

undskyld ulejlighedenmvh

henning olesen

Hej Henning.

Smid mig en mail på nrh@theydid.it, så tager vi en snak.

Ellers kan jeg henvise til et forvejen eksisterende tilbud fra mig herinde: http://www.amino.dk/forums/t/231559.aspx 

God aften!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

Kan du ikke forklare lidt nærmere hvad du gør?
For der kræves ingen Plus medlemsskab for at udbyde opgaver?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 15. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej........

jeg kan simpelthen ikke finde ud af dette site, har prøvet at maile til en opgivet adresse, men mail kommer retur..forkert adresse...

så jeg må hellere opgive at få flyttet min side ,eribatouring.dk, til trods for at der nu på campingferie.dk (sommerferiebilleder),

er tilkendegivelser for en fortsættelse.

så endnu engang undskyld ulejligheden

mvh

henning olesen

henning olesen

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

Jeg tror det er uklart for folk hvad du skal have lavet, og om dit ønske ikke skyldes, om du ved webbyen sikkert blot siger til dig at du skal betale for din hosting som du plejer.

Jeg læste lige du er 80 år, så det kan jo være der er en der vil hjælpe billigt hvis du skal have flyttet dit site, men prøv lige at send en mail til webbyen og spørg om det er muligt at forlænge - jeg tror det er en misforståelse.

Tilmeldt 15. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

tak for det...

webbyen lukker og slukker pr.1.juli,og yder ikke det mindste assistance 

mvh

henning

Tilmeldt 15. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

w

hej,,

webbyen har forlænget fristen til nytår, jeg har med hjælp fået flyttet til wordpress, men det foretagende giver jeg ikke fem flade øre for,

spørger man om råd ,får man beskeden ,søg svar i forum, og der kan det jo være at ingen gider ulejlige sig..

så jeg må nok se min hjemmeside forsvinde op i den blå luft..

henning

eribatouring.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

henningo:

w

hej,,

webbyen har forlænget fristen til nytår, jeg har med hjælp fået flyttet til wordpress, men det foretagende giver jeg ikke fem flade øre for,

spørger man om råd ,får man beskeden ,søg svar i forum, og der kan det jo være at ingen gider ulejlige sig..

så jeg må nok se min hjemmeside forsvinde op i den blå luft..

henning

eribatouring.dk

Det ville undre mig meget hvis der ikke sidder en eller anden, som kan og vil hjælpe med WordPress. Det er en af de mest populære systemer der findes til hjemmesider.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

henningo:

webbyen har forlænget fristen til nytår, jeg har med hjælp fået flyttet til wordpress, men det foretagende giver jeg ikke fem flade øre for,

Så er det jo heldigt at Wordpress er gratis.

henningo:

så jeg må nok se min hjemmeside forsvinde op i den blå luft..

Har du ikke allerede fået siden flyttet over på Wordpress, hvilken slags hjælp er det at du har brug for?

Tilmeldt 15. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ser ikke min side som den var på webbyen, billeder roder rundt  på siderne ,og når man spørger hvordan  man gør dit og dat , så får man blot et svar, søg i forum,,,,og det er jo nok også det letteste når siden er gratis som du venligst oplyser.........

mvh

henning

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)