Jeg har virkelig brug for noget hjælp her. Jeg har søgt på emnet, men jeg synes ikke jeg kunne finde noget om det.
Hvordan får jeg udeladt nummer på sider som degulesider.dk og krak? Jeg har mit privat telefonnummer udeladt (hvilket er det, der bruges til mit firma), så det giver ingen mening, når man søger på nummeret, at firmaet kommer op.
Hvem skal jeg kontakte? Hos min teleudbyder Call Me har jeg allerede skjult/udeladt nummer, så hvad er næste skridt? Og hvad kan jeg gøre for at få mit privatnummer væk fra krak og de gule sider?
Håber I vil hjælpe en helt ny og "grøn" Amino herinde :-)
Det kan desværre ikke lade sig gøre , Eniro aka krak , de gule sider har den service at alle firmaer er tilgængelige på deres sider , så nummeret vil altid stå der , det kan self skiftes ud med et andet
Mvh
Daniel
Tusind tak for svar! Vil det så sige, at jeg skal opgive et andet nummer som firmanummer? Jeg er helt blank i det her.. Kan jeg lade være med at angive et nummer? Eller kan jeg skrive 00000000 i stedet for?
På forhånd tak for hjælpen og det hurtige svar :-)
Som sagt er det en service de stiler til rådighed , så om de vil godtage 00000000 eller 12345678 ved jeg ikke , du kan eventuelt ringe til dem.
Mvh
Daniel