Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til tryk af t-shirts.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey jeg er igang med et meget seriøt projekt om at starte mit eget firma, og vil. bl.a trykke nogle t-shirts. Jeg har selv tegnet et "logo"/print der skal på, men som er meget detaljeret. Jeg har fået et tilbud af en som trykker t-shirts, at jeg kan få 50 stk. med mit tryk på (for omkring 3000-4000 kr). 

Vil høre om nogle af jer med erfaring, måske kunne vurdere og fortælle om det er dyrt eller billgt?

På forhånd tak! 

Knus Frida :)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 20:46

Hej Frida

Det er ikke noget problem at trykke et detaljeret logo, så det skal du ikke vurdere prisen på.

Trykprisen afhænger af hvor mange farver der er i logoet og hvor stort det skal være.

Fx. tryk i 1 standardfarve koster 14 kr. per tryk v. 50 stk. i str.20x20 cm + 299 i opstart.

Så er t-shirt kvaliteten selvfølgelig også en faktor.

Jeg har fx. t-shirts fra 24 + tryk, men man kan også få bedre kvaliteter fx. med stretch/elestan i.

Så ud fra de ting du har skrevet, er det svært at vurdere om prisen er fair.

Sig til hvis du har brug for mere hjælpGeeked

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2113
Skrevet kl. 21:15
Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:08

Hvis du vil producere din kollektion prisbilligt i Polen, lige fra starten med prototyper, samples, og serieproduktion når du finder ordrer, så skriv til mig på leszek@filmfactory.pl  Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen som kunne hjælpe dig til at starte din egen kollektion prisbilligt i Polen, og sælge det over hele verden.

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 22:16

Hej Frida.

Det er dyrt hvis dit design er 1 - 4 farver. Komme self. også på t-shirt kvaliteten. Billigt hvis det 6 farver og op.

Jeg har god kvalitet t-shirts fra 23,- og tryk-priser kan du se på www.adi-wear.com 

Skal vide hvor mange farver dit design er...

Mvh.

Dennis :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:22

Har du mulighed for at uploade logoet her ? 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)