Hvad synes I om webshop med kvalitets læder kasketter ?
- 1
ARRGH. Nu er det 3. gang at jeg opretter et svar. Hver gang melder Amino DNS-fejl. Magter ikke at skrive hele indlægget igen igen, men jeg tror at markedet for læder kasketter er meget begrænset. Men der er nok ikke så mange om buddet, så det kunne jo være en fordel... |
Velbekomme, men irriterende når hele ens pointe "forsvinder" sammen med indlægget. Jeg ved ikke om det er populært i nogle kredse med læder-caps, men i min egen er det flexfit i alm stof, der hitter. Men jeg skal ikke kunne sige om der er et niche-marked for det! Men en idé ville være at kombinere begge dele, om ikke andet, så for at få lidt aktivitet i salget.. |
Hej , Jeg går en del med cap, men tror ikke jeg vil tilføje en lædercap til min kollektion, grundet at det er baseballcaps der nok er mest inn pt :) .. Jeg vil mene at din målgruppe måske er i den ældre generation 40 + . Det er mit bud. Trenden kan jo vende, så det bliver inn med læder? Men synes det er et sats hvis du ligger mange penge i det.
Michael
|
Som andre nævner, tror jeg også markedet er begrænset. |
For det første - Læder & Kina passer ikke sammen. Hvis det er ægte læder er kvaliteten formentlig ikke særlig god. Lav et par test. En meget simpel er at ridse i læderet med neglen, så dybt som muligt. Det skulle du gerne kunne "glatte ud" igen bare ved at gnide ovenpå det. Efterlader det ingen mærker er læder + vokskvaliteten af en sådan OK standard, men vær lige sikker på at det ER læder og ikke PU (kunstig læder lavet af stof + kemi). |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.