Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om webshop med kvalitets læder kasketter ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en ide og den skal I selvfølgelig høre lidt om. Jeg ønsker simpelthen sælge kvalitets læder kasketter, som jeg får lavet i fjernøsten. 
Men jeg  har lidt svært ved få styr på hvem min målgruppe er. Kasketter bliver jo brugt af både unge og ældre.

Går du med kasketten, så kunne  jeg godt tænke mig at vide, om du kunne finde på købe læder kasketter ?

Jeg har fået tilsendt 2 billeder af kasketterne. 

Tilmeldt 17. Jun 14
Skrevet kl. 22:26
Hvad synes i om ideen
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:44

ARRGH. Nu er det 3. gang at jeg opretter et svar. Hver gang melder Amino DNS-fejl.

Magter ikke at skrive hele indlægget igen igen, men jeg tror at markedet for læder kasketter er meget begrænset. 

Men der er nok ikke så mange om buddet, så det kunne jo være en fordel...

Tilmeldt 17. Jun 14
Skrevet kl. 20:22

Men tak du gad skrive det igen :)

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 00:02

Velbekomme, men irriterende når hele ens pointe "forsvinder" sammen med indlægget.

Jeg ved ikke om det er populært i nogle kredse med læder-caps, men i min egen er det flexfit i alm stof, der hitter. Men jeg skal ikke kunne sige om der er et niche-marked for det!

Men en idé ville være at kombinere begge dele, om ikke andet, så for at få lidt aktivitet i salget..

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:59

Hej ,

Jeg går en del med cap, men tror ikke  jeg vil tilføje en lædercap til min kollektion, grundet at det er baseballcaps der nok er mest inn pt :) ..

Jeg vil mene at din målgruppe måske er i den ældre generation 40 + . Det er mit bud.

Trenden kan jo vende, så det bliver inn med læder? Men synes det er et sats hvis du ligger mange penge i det.

Michael

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:23

Som andre nævner, tror jeg også markedet er begrænset.

En helt anden ting man skal være forsigtig med, er hvor god kvaliteten er. Før du bestiller en større ordre, skal du i hvert fald først sørge for at få et par "samples" af kasketterne, så du kan se om det er noget du overhovedet vil stå inde for at sælge. Kvaliteten fra Kina(osv) kan mildest talt være meget svingende!

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:08

For det første - Læder & Kina passer ikke sammen.
Det er meget begrænset hvad læder der bliver lavet i Kina, mest er det PU (sikker på det ikke er det, det ligner det på billedet).

Hvis det er ægte læder er kvaliteten formentlig ikke særlig god. Lav et par test. En meget simpel er at ridse i læderet med neglen, så dybt som muligt. Det skulle du gerne kunne "glatte ud" igen bare ved at gnide ovenpå det. Efterlader det ingen mærker er læder + vokskvaliteten af en sådan OK standard, men vær lige sikker på at det ER læder og ikke PU (kunstig læder lavet af stof + kemi).

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)