Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man lave en blog, hvor der kan chattes?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne tænke mig at lave en side på nettet, som kunne tiltrække en bestemt gruppe mennesker, eller nærmere flere forskellige grupper, med en fælles "interesse".

Jeg ville egentlig have haft nogle eksperter til det, men jeg er kommet til at tænke på om jeg selv, evt med hjælp fra eksperter, hellere skulle oprette en blog. Men jeg er i tvivl om jeg den vil kunne DET HELE :D Her skal være mulighed for kommunikation mellem forskellige brugere...alm. chat osv. at firmaer kunne rekklamere, lave konkurrencer, lægge artikler ind osv. 

Jeg har tidligere lavet en ret kedelig hjemmeside, sådan en gratis én, som man selv kan lave,- men her er der tale om meget mere. Hvis det kan lade sig gøre, hvor finder jeg det så? Og skal man være særlig god til det for at få det til at fungere?

Håber nogen kan komme med råd og vejledning Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 01:54

Hej

IdéMarie:
Jeg ville egentlig have haft nogle eksperter til det, men jeg er kommet til at tænke på om jeg selv, evt med hjælp fra eksperter, hellere skulle oprette en blog. Men jeg er i tvivl om jeg den vil kunne DET HELE :D Her skal være mulighed for kommunikation mellem forskellige brugere...alm. chat osv. at firmaer kunne rekklamere, lave konkurrencer, lægge artikler ind osv. 

Alt kan lade sig gøre med hjælp fra eksperter, hvis man har tiden til det :-)

IdéMarie:
Jeg har tidligere lavet en ret kedelig hjemmeside, sådan en gratis én, som man selv kan lave,- men her er der tale om meget mere. Hvis det kan lade sig gøre, hvor finder jeg det så? Og skal man være særlig god til det for at få det til at fungere?

Jeg vil forslå at hvis din ide er rigtig god, så kaster du lidt penge i at få lavet den som du vil have det af en prof. det behøves ikke engang at være særligt dyrt, skriv gerne til mig i PB eller henrik at megahost.dk , så kan jeg råde dig lidt nærmere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Hej Henrik.

Tak for svar. Ja, jeg er ret sikker på det er en god idé jeg har. Jeg vil meget gerne vende det med dig,- både prisidé og muligheder. Er det nemmest hvis jeg sender en pb til dig?

Mange hilsener fra Lene

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)