Her kommer tråden hvor det er tilladt at skælde ud. Magen til lort skal man lede længe efter! PT sidder jeg og er ved at rykke håret af mig selv fordi jeg ikke har ret til at læse mit eget selskabs E-boks trods at jeg er Slem-ID administrator ! Og så har jeg fået jordens dårligst formuleret supportsvar TRODS at en hver forespørgsel til Nem-ID kundeservice koster 250 kroner + moms! Som Joachim B. ville ha sagt: "Jeg brækker mig!!!!!" Lad mig høre jeres dårlige oplevelser - helst ingen gode - jeg ved godt at papkortet altid er godt at have ved hånden hvis man er løbet tør for toiletpapir! |
Jeg tror vi alle fra tid til anden har haft problemer med NemID, men overordnet set (selvom du ikke vil have man er positiv), så mener jeg at NemID udelukkende har været en positiv ting.
Aldrig har det været lettere at logge på alle offentlige ting osv som nu.
Jeg kan sagtens huske tidligere hvor man skulle bruge digital signatur for at logge ind diverse steder - se DET var bøvl og begrænset.
Nu har NemID så haft den hage at det kun har været tilgængeligt i Java, men NemID kommer snart i JavaScript så du kan sidde i din sofa med din tablet eller smartphone og ordne dine ting.
At du støder med panden mod muren i forhold til at du ikke kan komme på din e-boks er da træls og jeg forstår udmærket din frustration - især hvis der skal betales ved kasse 1 for spørgsmål og så man ikke får et fyldestgørende svar.
Men generelt - og overordnet set - så er jeg den dag i dag positiv over det selvom jeg også selv var skeptisk til en start. Men er man ikke altid frustreret over "nyt" (Tag eksempelvis Windows som et ganske fint eksempel)