Hvorfor købe MacBook Air og kun kører Win 8 ? Giver ingen mening.
Hvis jeg må spørge dig, Hvorfor SKAL det være WIN 8 ? Det nok det mest forfærdelige OS der er blevet lavet til alm. PCer. Så heller køb en uden OS og installer WIN 7 ! ! ! Bare et godt råd.
Hvis du virkelig vil have en lækker computer til diverse småting og konferencer så skaf enten af følgende modeller : - Lenovo Thinkpad - Lenovo X1 Carbon - ASUS Zenbook UX-modellerne (De er lavet med Børstet stål og ikke billigt plastik)
Jeg er helt enig i at win 8 interface er helt forfærdeligt. Men er rigtig glad for den stabilitet og hurtighed kernen tilbyder. Efter godt 1 år med windows 8 er jeg så småt også ved at vænne mig til det.
Jeg har fundet en computer som jeg mener tilbyder det jeg eftersøger til rimelige penge:
Hvis du virkelig vil have en lækker computer til diverse småting og konferencer så skaf enten af følgende modeller : - Lenovo Thinkpad - Lenovo X1 Carbon - ASUS Zenbook UX-modellerne (De er lavet med Børstet stål og ikke billigt plastik)
Jeg vil ligeledes foreslå en Lenovo X1 Carbon, hvis du kan få en i den prisstørrelse (tror jeg godt du kan idag). Fantastisk maskine..