Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

penge tilbage via paypal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har bestil en SEO ydelse over nettet 

pengene blev betalt med det samme over paypal da jeg bestilte. 

jeg nu har skrevet til udbyderen at jeg ikke ønsker ydelsen alligevel og jeg har lukket min hjemmeside ned. 

Vis ikke de gider at tilbagebetale mig, kan jeg så gå ned i banken og få pengene tilbage. Det er et VISA electron som er sat til paypal kontoen?

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:55

Er det en dansk side du har købt igennem? Og hvor længe siden er det du købte ydelsen?

Hvis det er under 14 dage mener jeg de burde betale dig tilbage i følge lovgivningen (tager måske fejl?).

Ellers mener jeg det er din egen fejl, at du lukker siden ned og ikke ønsker ydelsen alligevel er jo ikke deres problem, du har jo stadig købt varen,

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:57

Det er en udelandsk side. Jeg syntes bare at jeg har hørt at vis man fortryder før at man har fået ydelsen udført så kan man få pengene tilbage. 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:05

Sebastian Been:
Det er en udelandsk side. Jeg syntes bare at jeg har hørt at vis man fortryder før at man har fået ydelsen udført så kan man få pengene tilbage. 

Det skal jeg ikke kunne gøre mig klog på, måske nogle andre herinde kender de regler.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 10:53

For det første skal du være opmærksom på det er en ydelse du har købt og ikke en vare - men det er du jo klar over. Paypal yder ikke tilbagebetaling ved anmodning hvis det er en "ikke fysisk vare" - det betyder kort sagt, at du ikke får noget ud af, at kontakte Paypal og bede om returnering.

Yderligere så kan det jo være sælger er gået i gang med opgaven - og så kan du naturligvis ikke forvente en tilbagebetaling. Det eneste du umiddelbart kan gøre, at er at kontakte sælger og høre om du kan få dine penge retur - det er helt op til sælger at afgøre.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:11

Man kan ikke bare afvise betaling fordi man har fortrudt sit køb. Det eneste du kan gøre er at oprette en sag hos PayPal og sige du ikke har fået dit produkt. Så får du måske dine penge tilbage. Men det er jo ikke sandt da du jo bare har fortrudt dit køb.

Håber du finder en god løsning sammen med sælger.  

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:16

Remy:
Det eneste du kan gøre er at oprette en sag hos PayPal og sige du ikke har fået dit produkt. Så får du måske dine penge tilbage.

Det er ikke korrekt - da der er tale om en ikke fysisk vare altså en ydelse tager PayPal sig ikke af indsigelser, hvilket jo dybest set også er rimeligt, da de ikke har mulighed for at vurdere om opgaven er sat i gang af sælger.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)