Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - Kassekladde - vil kun godkende faktura, ikke betale faktura!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg registrere mine fakturar gennem kassekladden, men her til aften da jeg skulle registrere en betaling, vil kundens faktura kun stå som godkendt, ikke som betalt. Hvordan kan det være ?

Jeg kan se der er lavet lidt opdatering på kassekladden, men ved ikke om det kan skyldes problemet ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:27

Jeg bliver ved med at opleve dette problem. Stadig ikke andre der også har det ?

Jeg følger denne guide, som jeg benytter, da jeg har gebyrer jeg skal betale forbindelse med mit salg.

https://dinero.dk/support/guides/saelger-du-pa-internettet/

Den har altid virket, men ikke efter der blev lavet en opdatering på kassekladden. Om der er et sammenhæng mellem opdatering og mit pludseligt opstået problem tør jeg ikke sige.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:11

KS71:

Jeg bliver ved med at opleve dette problem. Stadig ikke andre der også har det ?

Jeg følger denne guide, som jeg benytter, da jeg har gebyrer jeg skal betale forbindelse med mit salg.

https://dinero.dk/support/guides/saelger-du-pa-internettet/

Den har altid virket, men ikke efter der blev lavet en opdatering på kassekladden. Om der er et sammenhæng mellem opdatering og mit pludseligt opstået problem tør jeg ikke sige.

- Kim -

Hej Kim.

Prøv at sende os mere information på support@dinero.dk herunder dit ID.

Så skal vi kigge på det

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)