Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af defekte tyske biler HJÆLP

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg og en ven vil importere defekte biler fra Tyskland (defekt kobling, gearkasse osv.)
Problemet hertil er at jeg ikke Aner hvor på nettet man kan finde dem, har forsøgt mig på mobile.de osv. men uden held.
Skriv Endelig en kommentar hvis du har en idé til hvor de kan findes på nettet.

- Anders Simonsen 

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 21:59
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:23

Kontakt nogle af de store bilforhandlere eller værksteder rundt omkring, de har altid sådanne biler stående, og en del af dem ryger til skrot... Så betaler I mere end skrothandleren, vil de med sikkerhed gerne sælge til jer...

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Jun 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:36

Hej Anders,

Jeg har rigtig god erfaring med at købe "defekte" biler over Ebay.de.

For 5 år siden købte jeg en BMW E30 M3er som havde en defekt gearkasse, og i dag er det stadig mit bedste køb til dato. :)

Ellers kan jeg også anbefale dig, at kigge mod Schweiz. Her er priserne en smule lavere generelt.

Sig endelig til hvis du skal bruge hjælp til afgiftsystemer, regler, prøveplader mv.

Rigtig god dag derude!

Med venlig hilsen.

J. Laursen
DecoFarver.dk - Salg af Beck & Jørgensen maling til private og erhverv!

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2114
Skrevet kl. 11:25

Kommer an på fabrikat.

Her i byen er der en, der har god kontakt til en VW forhandler lige syd for grænsen. Ved ikke hvor/hvem.

Men som en anden foreslår, kontakt forhandlerne af de mærker du ønsker. I Tyskland skal der ikke være store skader, før en bil bliver "smidt" ud. Derfor kan der stå, efter danske øjne, gode biler på deres produkthandler. Der er en del af disse omkring Flensburg.

MVH

Johnny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)