Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer eller erfaringer med udstillinger og materialer hertil

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal lave en mindre udstilling omhandlende min bibeskæftigelse (hestemassage/kraniosakral terapi og fotografering)

Jeg har tænkt mig at jeg vil have fremkaldt måske 6 stk af nogle af de billeder jeg har taget som jeg vil have hængt op. Størrelse af fremkaldelsen har jeg ikke helt lagt mig fast på endnu, men det bliver muligvis i A 3. Jeg skal bruge billederne på en markedsplads i juli hvor selve udstillingsområdet jeg har til rådighed består af en campingvogn med fortelt. Dernæst er jeg netop blevet spurgt om jeg ville udstille nogle billeder i forbindelse med et større ridestævne. Udstillingspladsen jeg for til rådighed her kender jeg ikke.

Nu komme mit spørgsmål så, er der nogle af jer der har ideer eller erfaringer med ophængning/opstilling af billeder til udstillinger som disse og evt hvilke materialer man med fordel kunne bruge til det? Her tænker jeg fx rammer o.s.v. Findes der et godt sted hvor man kan købe dette til en fornuftig pris? Måske kender i nogle gode forhandlere/hjemmesider?

Jeg vil jo gerne have at mine billeder er lidt beskyttet mod vind og vejr og støv, og derfor havde jeg selv rammer i tankerne. Men så er der lige mulighederne for ophængning som måske ikke altid er lige optimal.

Men jeg vil rigtig gerne hører jeg ideer og råd. Også gerne hvis det omhandler andre elementer af udstillingen.

Mvh Tine Bjørnø

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi leverer gerne rammerne til dig:

www.hennetec.dk/rammer 

Til ekstra beskyttelse af motiverne kan vi anbefale at sætte dem bag passepartout (inde i rammen):

www.hennetec.dk/passepartout/ 

Derudover, så kan vi anbefale at vælge en type fremkaldelse, der er vandfast og har en høj grad af lysægthed. Det fjerner langt størstedelen af risikoen for fugt/solskader og lign...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)