Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God kalender?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu har jeg lige fået vista - og kan ikke få kalenderen til blive vist på mit skrivebord - kan det lade sig gøre?

Eller skal jeg ud og have fat i et andet kalenderprogram? I så fald, hvilke bruger I selv, og hvilke fordele er der derved?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:28

Altså jeg har jo brugt Outlook i en million milliard år og kan ikke leve uden - den synkroniserer med min PDA, som jeg har med mig overalt.
Og så kan den jo spille sammen med mail, kontaktpersoner, opgaver og journal så en lille virksomhed som min kan tracke kundesamtaler, udsendte mails osv - jeg har altid programmet åbent og derfor har jeg ikke brug for at det skal vises på skrivebordet. Jeg har lige investeret i 2007-pakken og der er et par forbedringer som jeg er rigtig glad for, bl.a. er søgefunktionen blevet kraftigt forbedret, ligesom spamfiltret fungerer upåklageligt :)
Jeg kan også lave min kalender som webside en måned frem og smide den på nettet så andre kan se hvad jeg skal. Det bruger jeg om sommeren, når der kommer gæster fra djævleøen - de behøver ikke ringe og høre hvornår vi har tid, de kan bare kigge i kalenderen - og så sende en mail med tidspunkt for ankomst :)

Held og lykke

Mette

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 08:27

Hvis du bruger Windows Kalender (som er standard i vista) eller Outlook 2007 kan du få din kalender ud på skrivebordet ved hjælp af gadgets!

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 11:44

og hvordan gør man så det? Jeg arbejder ikke så meget med gadgets

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:11

Gå ind i dit kontrol panel der kan du finde dem til lægge ud i siden men de burde dukke op af sig selv prøv sideshow i kontrol panel

Øvrigt kan vist kalender alt det outlook kunne/el kan og meget mere til skal du sykronisrere finder du det i kalender og kontorl panel du kan hente eks:Google kalender om ved abonnerer på dem så du kan have så mange kalender du vil blot du kalder dem noget forskelligt

Mvh Glennc

www.grcbyg2tal.dk

GRC
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:43

Hejsa

Nu er jeg lige faldet over det her - jeg kan ikke finde en gadget som kan køre med kalenderen der ligger i Vista - hvor man kan få sine aftaler ind og sådan. Er der nogle her der har fundet sådan en som virker?

MVH

Yessiak

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Skrevet kl. 14:48

Det samme jeg selv leder efterSmile

Gad vide om man kan implementere en alm. kalender (som rainlendar) deri?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 23. Oct 07
Skrevet kl. 15:13

Hvad mener du?

Jeg er glad for Windows kalender da jeg ligesom kan ha' forskellige farver på forskellige ting, lektier, stævner, fødseldage osv... Derfor jeg gerne vil have den på skrivebordet...

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:56

Er Windows Kalenderen den samme som den der ligger i Vistas sidebar?

Jeg har nemlig endnu ikke fundet ud af at skrive noget ind i den kalender. Når jeg klikker på en dag vises datoen blot i stort format. Jeg kan heller ikke højreklikke. Så hvordan gør man? For det lyder jo ret smart.

- Birgitte

Tilmeldt 23. Oct 07
Skrevet kl. 21:16

Det er netop det der er problemet :)

Jeg ville gerne at Kalenderen der er knyttet til side-bar u snakke med Vistas kalender, men det kan den ikke. Så svaret på dit spørgsmål er så desværre nej:(

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)