Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God App Idé mangler udvikler

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg har fået en god ide til en app jeg brænder for at få udviklet og på markedet hurtigst muligt.

Jeg har undersøgt markedet i samarbejde med nogle virksomheder for at sikre der ikke er nogle der ligner den.

Men kan det virkelig passe det koster mellem 60 - 100.000 kr. at få det produceret?

Og er der muligvis nogen herinde der kan hjælpe / eller kender nogen der kan udvikle apps, men til en fair pris ? 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug Amino Freelancer hvis du har brug for hjælp til at komme videre med dit projekt. Når du lægger din programmeringsopgave i udbud, får du hurtigt svar fra dygtige udviklere som kan hjælpe dig videre til en god pris.

Det er fleksibelt - Det er 100% op til dig om du vil vælge en vinder.

Prøv Amino Freelancer her.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forskel på hvilken værdi forskellige programmeringssprog har...App programmører ER dyre, tit 2-3 gange så dyre som webprogrammører.

Kan kan ikke kommentere på det tal du angiver...hvad er en rimelig timeløn i dine øjne? Jeg tror jeg kan skaffe en inder til 30$ der kan producere til både Iphone og Android, dvs. noget der ligner 25000kr. per måned.

Du kan også bede om tilbud på freelancer.com og presse prisen yderligere, men det er egen risiko...

Nogen gange kan man vælge at lave et almindeligt website der er designet så det er nemt for mobiler...istedet for en app.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chanel

Prisen afhænger, som altid, af hvad du skal have lavet. Er det en lille simpel app, eller noget stort og kompliceret? Nogle programmer kan laves på få dage, andre tager år at udvikle. Med andre ord: Du bliver nødt til at fortælle lidt om hvad du vil have lavet, ellers er det umuligt at give en pris på det.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chanel

App udvikling er ofte dyrt ja, men det kommer jo meget an på hvad app'en skal kunne - design, funktioner osv osv.


Skriv mig en PM. Jeg sidder til dagligt og udvikler apps.

Mvh FSH 

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Chanel Vallensborg:

Hej, Jeg har fået en god ide til en app jeg brænder for at få udviklet og på markedet hurtigst muligt.

Jeg har undersøgt markedet i samarbejde med nogle virksomheder for at sikre der ikke er nogle der ligner den.

Men kan det virkelig passe det koster mellem 60 - 100.000 kr. at få det produceret?

Og er der muligvis nogen herinde der kan hjælpe / eller kender nogen der kan udvikle apps, men til en fair pris ?

Hej Chanel.

En app koster en del penge at få udviklet. Men det er svært at sige om 60-100.000 kr. er realistisk - Når vi ikke kender kravspecifikationen.

Vi sidder som app udviklerer i firmaet http://komtil.dk og vil gerne hjælpe dig i mål med din app. skriv til mig på pc@komtil.dk eller ring til mig på 5353 4721 så kan vi få afklaret hvad din app skal kunne og en pris.

med venlig hilsen

Patrick Corell

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en App der skal integreres op mod en hjemmeside, med komplekse funktioner så kan du godt regne med at prisen starter der.

Hvis det "bare" er en app, med helt standard udsende, tekst baseret og få sider, så kan det vel gøres for et godt stykke under det halve.

Men ja hvis du giver mere information om hvad app'en skal indeholde så bliver det nemmere at blive lidt mere konkret.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende en pm til mig med kravsspecifikationen, så kan jeg fortælle dig hvilket prisleje jeg mener det ligger i :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Appen skal kunne tage billeder og gemme dem under forskellige kategorier, der skal være en funktion hvor du kan tilføje venner , så du kan se deres billeder og de kan se dine.

Du skal kunne sammensætte billederne i dit eget galleri og i dine venners, hvorefter de så får en besked med de sammensatte billeder og kan vælge at acceptere og føje dem til deres eget eller slette forslaget

Der skal være et chat system så du kan sende beskeder til dine venner og de kan sende til dig.

Du skal kunne tilføje billeder løbende i dit galleri der er opdelt i flere kategorier.

Du kan vægle at dele dine sammensatte billeder på facebook

Dine venner skal kunne like dine sammensatte billeder og under hvert billede skal der være et notes felt så du kan tilføje små notater om nødvendigt.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige før jeg så vil sige, at 60.000-100.000 kr. er billigt! :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)