Da vi står i en situation, hvor vi skal have rykket vores rengøringsfirma nogle trin højere op i niveauet, søges der gode råd eller dygtige sælger til direkte salg til erhvervskunder i Aarhus Og Omegn af 40 kilometer. Vi er nogle dygtige medarbejder der arbejder struktureret og målrettet indenfor rengøringsbranchen, når vi udfører rengøringsopgaver for vores kunder. Vores referencer og kundeoplevelser taler for sig selv, og har brug for udvidelse. Vi har haft nogle møder med salgvirkesomheder men syntes godt nok det tager en mindre formue for at ringe rundt. Er der nogle herinde der har gode råd eller kender nogle billige dygtige sælger eller salgsvirkesomheder, evt. Nogle der har har haft positiv oplevelser med nogle af det ovennævnte, vil vi sætte pris på hvis I deler jeres meninger. På forhånd tak. Mvh. Mikail Gumus Aros Ren www.arosren.dk infor@arosren.dk Tlf 53532774 |
Hej Mikael,
Sælge rengøring er ben hårdt, så er det sagt det tager ca 60-100 opkald for et booket "seriøst møde"
Masser der ringer om det samme hver dag.
Det er ikke hver dag kunder skifter leverandør.
Nu har jeg været i branchen siden 2006 som selvstændig og de sidste 3 år som sælger i et mellemstort rengøringsfirma på Sjælland.
Lav en salgsstrategi, lav et nyhedbrev, brug netværk eller meld dig ind i et.
Afsæt nogle timer eks mandag kl 10-12 ringer jeg til alle virksomheder med evt 20+ ansatte. Hvis det er din målgruppe.
Det koster din tid men det virker??
Jeg vil meget gerne give gode råd til hvordan jeg selv gør.
Vh Rikke