Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

F*** !! Det går ad helvede til med webshoppen:-(

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminos :-/

Jeg har lanceret min webshop for 4 måneder siden, og har kun fået 1 ordre ! JUST ONE :-/ jeg har nu deaktiveret min webshop, pga mindreværdkompleks, når jeg sammenligner min webshop med andre. Det skal siges, at jeg har en flot webdesign men har kun Paypal som betalingsløsning! 

Jeg har annonceret gennem adwords og facebook, men det bliver dyrt i længden.. Jeg får jo ikke solgt noget som helst, som om jeg bare smider pengene i annoncer uden nogen effekt overhovedet.

Jeg sælger modetøj, og har facebookside.. men de fans er ikke interesseret i at købe..

Alt i alt ser det sort ud… sååå

1) har andre oplevet MEGET begrænset salg ligesom mig? skal jeg give webshoppen en chance, eller bare lukke det hele ned? inderst inde vil jeg fortsætte med projektet, men jeg tjener intet jo :-/

2)Mht de nye bytteregler fra EU, hvor forbrugeren har ret til at bruge tøjet og så returnere! er det en joke? jamen, så kan det ikke betale sig at åbne en webshop, hvis nogle kunder udnytte de nye regler. Så smider man al de brugte tøj ud og mister penge!!

alt i alt, forstår ikke hvordan man får success med en webshop. så til alle jer, der påtænker at åbne en webshop.. Det er ikke nemt at drive en webshop, believe me..

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså eftersom at vi ikke kan se hjemmesiden giver det en del besvær med at vurdere, der kan nemt være ting der ikke fungere, selvom du selv syntes det bare spiller.

Vi kan ikke se hvordan dine priser, varer udvalg osv er.

Hvor mange besøg har du haft på siden, altså hvordan har den konveteret fx og har du gjort noget ud af SEO ? ....

Syntes det er svært at give helt konkret feedback uden nogle af alle disse ting,

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hvis ikke du har i sinde at tilbyde dankort betaling, er der ingen grund til at fortsætte projektet. :(

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 9 person

Giv op !

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv ikke op uden videre - vi er nødt til at se din webshop, så skynd dig at lægge linket. Det kan jo være, du er for dyr, eller tøjet er "forkert", det kan være fejl på siden, der får folk til at forsvinde igen, det kan være, at du ikke har skrevet, hvordan man betaler med Paypal - at det er nemt og ufarligt, og at man ikke behøver at oprette en konto på Paypal for at betale. Mht. din facebook side er den måske ikke spændende nok, måske skal du udlodde præmier, måske er den for upersonlig - jamen der kan jo være så mange ting i vejen, som du måske ikke lige ser. Så under alle omstændigheder, så aktiver den igen (ved ikke, om vi kan se den, hvis den ikke er aktiveret) og læg linket herind, så der kan komme nogle input herinde fra :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt og relevant svar fra Kitt.
Du skal bestemt ikke give op!

Mvh.
Birgitte

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sten Krog:
Hvis ikke du har i sinde at tilbyde dankort betaling, er der ingen grund til at fortsætte projektet. :(

Hermed kåret til dagens absolut dårligste indlæg  Der er mange velfungerende webshops der ikke modtager rene Dankort, som der så heller ikke er så mange tilbage af. For slet ikke at snakke om udenlandske webshops som slet ikke aner hvad et Dankort er.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

mejse1979:
Det er ikke nemt at drive en webshop, believe me..

Det er da vist heller ikke nogen der hare sagt nogen om at det skulle være. Desværre tror mange bare at de kan drive en seriøs webshop som et lille hygge hobby projekt.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da pisse hårdt at få en webshop/virksomhed op at kører

du bliver nød til at søge/købe dig hjælp til at bliver bedre.

hjælp til facebook, seo og adwords og en partner der kan spare på dit design/konvertering.

Det koster en masse penge at komme igang og det er hårdt arbejde.

mvh

Kim

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Mejse,

I can help you - http://phillip-dyhr-hobbs.com/ 

Lets talk! (Free for first call)

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK. 
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)