Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunsten at finde en god leverandør

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg skal i min virksomhed i færd med at finde produkter til mersalg.

Jeg ved hvilke produkter jeg skal have, men jeg har ikke prøvet at finde en leverandør før.
Hvordan kan jeg, i al sin kompleksitet, finde ud af, hvordan jeg finder en god leverandør. Er der en nemmere måde end at kontakte dem én efter én?

Det skal siges, at jeg er interesseret i leverandører i Tyskland. Hvordan kan jeg starte? (bare ved at søge på produktet på google og skrive Deutschland?)

Et lille fif ville være kanon.

De bedste hilsner

Sabrina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu oplyser du ikke, hvilke produkter du skal have. Som udgangspunkt vil jeg anbefale dig at finde ud af, hvilke mærker du gerne vil sælge. Dernæst finder du deres telefonnumer i Google eller andre steder og ringer til dem. Det virker bedst.

Du kan også smide dem en e-mail, og hvis de ikke svarer indenfor 2 hverdage, så ring til dem og spørg, om de har set din e-mail. Jeg har bare oplevet, at disse to metoder virker bedst.

Sender du dem en e-mail, så skal du have alle dine kontaktoplysninger i footeren. Både telefonnummer, navn, adresse etc. Og skriv en meget kort e-mail på 2-3 linjer.

Ingen gider læse lange mails og så med venlig hilsen xxxxxx - kort mail og alle kontaktoplysninger. 

Skal du bestille meget, så tester du lige først ved at lægge en lille ordre for at se kvaliteten. 

Du kan også spørge herinde på Amino, som måske har nogle kontakter i Tyskland. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabrina,
Hvilke produkter har du interesse i? Vi har i øjeblikket en del iPhone tilbehør, armbånd samt solbriller på lager til gode grossist priser.

Du kan se mere på http://kjaertrading.dk/ og kontakte mig ved interesse. 

Skulle vi ikke have nogle varepartier der har interesse så er det nogle gode råd som Jan kommer med.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Leverandører kan man altid finde, men det er finde en god leverandør kan tid tide være meget svært og tage lang tid.  Der er mange muligheder for at finde leverandører via indkøbs guides, leverandør guides i fagblade, fagmesser eller ambassadernes handelsafdelinger.

Prøv www.wlw.de   super god il de tyske marked men dækker naturligvis ikke alle leverandører.

Alternativt prøv www.kompass.com 

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:

Du kan også spørge herinde på Amino, som måske har nogle kontakter i Tyskland.

Hej Jan,

tak for dit svar.

Jeg vil skyde mig at smide et spørgsmål ud på Amino om, der måske er nogen, som har nogle kontakter i Tyskland.

Rigtig god idé.

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Kjær:


Hvilke produkter har du interesse i? Vi har i øjeblikket en del iPhone tilbehør, armbånd samt solbriller på lager til gode grossist priser.

Du kan se mere på http://kjaertrading.dk/ og kontakte mig ved interesse. 

Hej Kristoffer,

mange tak for dit svar.

Jeg har tjekket din hjemmeside og det er desværre ikke produkter, som jeg leder efter. Jeg skal bruge produkter til bl.a. fodbehandling (cremer).

Mvh.

Sabrina

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Leverandører kan man altid finde, men det er finde en god leverandør kan tid tide være meget svært og tage lang tid.  Der er mange muligheder for at finde leverandører via indkøbs guides, leverandør guides i fagblade, fagmesser eller ambassadernes handelsafdelinger.

Prøv www.wlw.de   super god il de tyske marked men dækker naturligvis ikke alle leverandører.

Alternativt prøv www.kompass.com 

Hej Ravn,

tak for dine gode links! Dem kendte jeg ikke til.

Jeg går igang med research!

Mvh.

Sabrina

Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabrina,
Jeg har mange forskellige slags cremer, badesalt, arganolier mv. du kan smide mig eb pb så kan vi da tage en snak om mulighederne :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)