Er der nogen der kender til et Wordpress-template som egner sig til et deal site (som Groupon, fx), hvor deals er øjeblikkelige, og ikke skal udløbe og evt opnå et minimumsalg for at blive leveret til kunden?
Sagen er den, at jeg ønsker at lave en side hvor en specifik service udbydes. Der skal dog ikke være tale om et tilbud der løber et par dage, hvor køber skal vente på at dealen udløber. Der skal derimod være tale om mere faste tilbud som ligger i ubegrænset tid, og som leveres øjeblikkeligt hver eneste gang en køber bestiller denne.
Grunden til, at jeg ønsker et deal-lignende site er, at udbyder skal have mulighed for selv at gå ind og oprette sine deals.
Der er ikke lavet et specifikt system der opfylder dine krav 100%, du kan hente/købe nogle templates/temaer og de vil så kræve noget yderligere modifikation for at ende med at virke optimalt efter dine krav og ønsker.
Smid mig en mail på nrh@theydid.it med dine ønsker, så skal jeg vende tilbage til dig med et skarpt tilbud på at løse det.
Jeg har fundet tonsvis af templates som netop opfylder de normale group-buying funktionaliteter. Men her tyder det på, at køber stadig skal vente på, at dealen udløber, før vedkommende får sin kupon. Og det er netop dét jeg gerne vil ændre. Vil det være noget der forholdsvist nemt kan ændres, når man har source code? Det kommer selvfølgelig meget an på deres kodestruktur går jeg ud fra..
Rettelse: Nu har jeg fået svar fra nogle af udbyderne af disse templates. De siger, at jeg kan fravælge et minimumssalg af en deal, hvilket medfører at kunden får sin kupon med det samme..