Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver så PISSED !!!!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
I øvrigt bare en opfordring til at man tilmelder moms til automatisk betaling - så trækkes den fra ens nemKonto lige til tiden. Ikke noget med retur fordi man fik betalt 8 dage for tidligt, og ikke noget med at skulle huske andet end at bogføre moms betalt når man ser den trukket

Hej John,

Ved du hvor man kan opsætte det ? For det skal jeg da helt klar gøre brug af.....

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

når du indberetter moms kommer du til et sted hvor du kan tilmelde til PBS (eller der kan stå automatisk nets betaling i dag  tidl stod PBS)

Når man er tilmeldt der, så ved jeg faktisk ikke om det først er fra næste moms det virker, men det vil fremgå.

Fremover i momsangivelsen skal du så bemærke at der er en side 3 (ved næste - eller bekræft betaling knap) og så kommer der en side op hvor du bekræfter betalingen - og først da ser du kvitteringsbilledet

Det lyder lidt rodet men er let at følge når du indberetter næste gang.

Det kan være nogen ved om man kan tilmelde uden at indberette - det ved jeg faktisk ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er værd at nævne at de 400 kr som det koster at klage refunderes hvis klager får medhold i sin klage.

Og det afholdt da i hvert fald mig fra at bebyrde en sikkert stresset SKAT mand da jeg fik et lignende brev, for efter lidt ekstra betænkningstid vidste jeg jo godt at jeg ikke ville vinde klagen. Det var trods alt mig selv der ikke have fået betalt.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)