Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddrag af samtale med TDC:

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Uddrag af samtale med TDC:
- Jeg vil gerne opsige det mobilnummer, som I sagde var gratis, men som alligevel koster 29 kr. om måneden.
- Er du tilfreds med dine andre mobilabonnementer?
- Nej, så dem er jeg i gang med at få flyttet via et andet selskab
- Så kan du ikke opsige mobilnummeret, for hvis du gør det, vil vi afvise anmodningen om at flytte de to andre numre, når de kommer fra det andet selskab.
- Hvad?
- Ja, så er der jo en igangværende ordre, og så kan vi ikke flytte de andre numre.
- Så jeg er altså bundet til at betale for et nummer, som I sagde var gratis, fordi jeg vil flytte to andre numre.
- Ja.
- Det er da ikke rimeligt!
- Jo, sådan er det da også hvis jeg vil flytte et nummer fra et andet selskab til TDC for en anden kunde.
- Det kan jeg da være ligeglad med. Jeg vil bare gerne slippe for at betale for noget, som I havde fortalt var gratis.
- Jamen så kan jeg jo også sige, at jeg er ligeglad med din situation.
- Ja, tak. Det fremgår.

Vil nogen forklare mig, hvordan det hænger sammen. Det rækker ganske enkelt ud over min fatteevne. Jeg leder lige nu efter en fair leverandør af bredbånd gennem kobber.
Findes der et selskab med gennemskuelige priser?

Jeg har fundet den rigtige leverandør af mobiltelefoni. Venlig hilsen Hans
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen hjælp at hente herfra Stick out tongue

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Vil nogen forklare mig, hvordan det hænger sammen

"Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det ofte fordi det ikke er sandt"Big Smile

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I vores verden findes der ikke noget, der er gratis. Og da slet ikke, hvis det skulle være fra TDC! Stick out tongue

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår faktisk ikke helt at Amino ikke har redigeret i dit indlæg. Der plejer at være en politik om at man ikke hænger navngivne firmaer ud her på sitet. 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Jeg forstår faktisk ikke helt at Amino ikke har redigeret i dit indlæg. Der plejer at være en politik om at man ikke hænger navngivne firmaer ud her på sitet. 

Hvis det kan skade Amino på grund af injurier, så fjernes eller redigeres indlægget.
Men jeg ser ikke nogen i trådstarters indlæg.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:
Men jeg ser ikke nogen i trådstarters indlæg.

Nej for det samme kan man skrive om samtlige andre teleselskaber. De skid... på kundernes ønsker da de jo ved at vi er tvunget til at bruge et af selskaberne før eller siden. Har lige prøvet en lignende sag med Oister. Og da jeg truede med at opsige mit abonnement, kom de mig i forkøbet og opsagde det uden at spørge af om det var det jeg egentlig ville.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Jeg leder lige nu efter en fair leverandør af bredbånd gennem kobber.
Findes der et selskab med gennemskuelige priser?

På papiret er der gennemskuelige priser - men faktura afdelingen hos både Fullrate, TDC og Telia er efter min mening svært gennemskuelige i forhold til at beregne om du betaler det "korrekte" - da perioder ofte forskydes. Den mest fair leverandør jeg har mødt (ikke nødvendigvis den bedste) - er Yousee, der også er ejet af TDC men som ikke leverer via kobber på telefonlinjen som jeg antager du søger.

Jeg kan godt forstå du er træt af TDC efter ovenstående - omend jeg har gode erfaringer med både Fullrate, Yousee (bortset fra kapacitetsproblemer) og TDC.  Vil du væk fra TDC koncernen kan du tage et kig på Dansk Net.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er til at tude over.

Det samme som, hvis man lige glemmer det i farten, at det koster en 29kr, hvis yousee skal sende infos, prisvarsler eller andet på post.

Ja, post er gammeldags og dyrt?, men man kan da ikke tage penge for at sende en information ud.
Hul i bøtten...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Lasse Smith:
Men jeg ser ikke nogen i trådstarters indlæg.

Nej for det samme kan man skrive om samtlige andre teleselskaber. De skid... på kundernes ønsker da de jo ved at vi er tvunget til at bruge et af selskaberne før eller siden. Har lige prøvet en lignende sag med Oister. Og da jeg truede med at opsige mit abonnement, kom de mig i forkøbet og opsagde det uden at spørge af om det var det jeg egentlig ville.

Giver dig helt ret, har selv oplevet at blive presset til at stoppe min opsigelse af TV abo. Fordi så ville de også fjerne internettet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)