- Jeg vil gerne opsige det mobilnummer, som I sagde var gratis, men som alligevel koster 29 kr. om måneden. - Er du tilfreds med dine andre mobilabonnementer? - Nej, så dem er jeg i gang med at få flyttet via et andet selskab - Så kan du ikke opsige mobilnummeret, for hvis du gør det, vil vi afvise anmodningen om at flytte de to andre numre, når de kommer fra det andet selskab. - Hvad? - Ja, så er der jo en igangværende ordre, og så kan vi ikke flytte de andre numre. - Så jeg er altså bundet til at betale for et nummer, som I sagde var gratis, fordi jeg vil flytte to andre numre. - Ja. - Det er da ikke rimeligt! - Jo, sådan er det da også hvis jeg vil flytte et nummer fra et andet selskab til TDC for en anden kunde. - Det kan jeg da være ligeglad med. Jeg vil bare gerne slippe for at betale for noget, som I havde fortalt var gratis. - Jamen så kan jeg jo også sige, at jeg er ligeglad med din situation. - Ja, tak. Det fremgår. Vil nogen forklare mig, hvordan det hænger sammen. Det rækker ganske enkelt ud over min fatteevne. Jeg leder lige nu efter en fair leverandør af bredbånd gennem kobber. Findes der et selskab med gennemskuelige priser? Jeg har fundet den rigtige leverandør af mobiltelefoni. Venlig hilsen Hans |
Ingen hjælp at hente herfra