Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg din nye partner..?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Formålet med dette indlæg er at finde den rette partner eller flere af slagsen alt efter udfaldet.

Det jeg søger i en partner er ikke nødvendigvis en med den rette ide, men vigtigst af alt så skal det være en af den rette støbning.

 

Den rette støbning for en partner i forhold til det jeg søger er (kort):

- Kreativ

- Moden

- Ansvarlig

- Tør tænke og drømme stort / har store visioner

- Giver ikke op ved afslag, men har viljestyrke, passion og disciplin

- Eventuel erfaring indenfor IT, salg eller lignende er en klar fordel, da jeg ikke har meget erfaring indenfor det.

- Eventuel idé kan vi se på og ellers er det bestemt ikke et krav, den kan vi finde og udvikle sammen

 

Om mig (kort):

- 21 år

- Bosat i Midtjylland (villig til at flytte)

- Har taget en HHX

- Arbejder pt. som overassistent (kontor) ved politiet

- Er instruktør og på landsholdet (SKIF) i karate, hvilket har givet mig discplin, lært mig at sætte mål og nå dem samt at håndtere mange former for mennesker, hvilket mig arbejde selvfølgelig også har.

 

Jeg har ikke erfaringer som selvstændig, har ikke tidligere startet noget, men har udbygget mig et lille netværk og er fortsat i færd med det og så brainstormer jeg en del på forskellige idéer jeg sidder med pt.

Jeg vil ikke gå ind i noget, som ikke kan blive stort/ikke har potentiale til at kunne udbygges til noget stort.

Jeg er som person meget målrettet, viljestærk og giver ikke op. Jeg går meget op i træning og generel fysisk aktivitet, men ligeledes også meget op i onlinehandel, hvorfor disse to områder helt klart har min interesse.

Det jeg primært har haft brainstormet på har indtil videre været online i form af webshops og lignende, noget fysisk i forhold til sundhed samt lidt i form af apps.

Det har som sagt været brainstorming, så mit formål med en partner er at finde en jeg lave sparring med, finde den "rigtige" ide med for derefter at få den ført ud i livet.

 

Det virker måske lidt plat at skrive det herinde, men jeg mener det kunne ramme en masse forskellige personligheder, som måske vil kunne give et eller flere gode bud på en som sidder i samme situation som mig eller som kunne bruge en mand som mig.

 

Uanset hvad, så takker jeg for jeres tid.

God dag derude.

 

For flere spørgsmål til mig eller til det jeg har tænkt omkring denne kan i blot skrive en besked.

 

Venlig hilsen

Michael

 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael!

Ud fra din beskrivelse tænker jeg, at du er fra Struer - ikke sandt?
Jeg er selv ung (17) år gammel, og har allerede haft lidt forskelligt af et iværksætterliv. Jeg står selv og mangler en jeg kan spare med, og en som har dette store fokus på at kunne være ideskaber. Jeg har allerede luftet lidt forskellige ideer, med nogle andre - men vi har aldrig kunnet finde ud af noget sammen. Nu hvor vi begge er fra Struer som jeg gætter på, så kunne det da være vildt fedt at se om der ikke kunne skabes noget der :)

Smid mig en email eller add mig på facebook!

Email: Mads@bjergoe.com

Facebook: Mads Bjergø Grønning

Ha en fed aften!
Mads

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til både Michael og Mads

Skægt indlæg - Jeg er også fra Struer.

Lad mig være med - peter@astrup.in

Har idag iSelfRepair.dk

og har pt. et kæmpe koncept undervejs som går i luften 1/8-14.

Mvh

Peter Astrup

+45 71 80 60 00

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt dig en email!

Fedt sammentræf vi har her

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I sætter et IRL-møde op i Struer, vil jeg være med.
Jeg har mest gang i mine egne projekter lige nu, men bidrager gerne med lidt alderdom og erfaring - kombineret med ægte vestjysk vildskab.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare stærkt Hans! Det kunne være rigtig fedt med en gæv iværksætter som dig! Lækkert at finde er lille community fra det sted af herinde!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også overvejet at tage en partner ind i et af mine foretagner, men det kræver jo en del overvejelse.

Hvis i laver et meetup i Struer kunne jeg også godt finde på at kigge forbi :)

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder fornuftigt - Lad os alle kigge i kalenderen, og evt. aftale møde efter sommerferien! - Måske uge 33 er en mulighed?

Mvh

Peter

 

Btw.

Mads - jeg skriver dig svar på mail i aften

Hans - du får også lige en mail senere idag. ang. mulig opgave for dig.

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg er selv en idérig gut, der hele tiden går at brainstormer og idéudvikler. Man skal tænke stort for at blive stor, så den holdning er jeg helt med på. Har faktisk for nyligt lavet et lille forum hvor det kun går ud på at skabe forretnings idéer. Idéen er kun at tiltrække innovative skabninger og få brainstormet på nogle spændende muligheder. (det skal lige siges at der er meget få med på forummet)

Jeg vil meget gerne være med til at udvikle nogle idéer til en god forretning.

Tilføj mig gerne på facebook eller skype.

Dbh Michael

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke! :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)