Hej Arne
Der er jo i virkeligheden masser af ting at gå i gang med, men det er vigtigt, at det er noget, som du selv finder interessant. Det kan derfor være svært for andre at komme med idéer, til hvad der passer til lige netop dig, da der er mange ting der spiller ind: hvad er dit buget, hvilke interesser har du, hvor ligger dine evner, hvor meget tid er du villig til at bruge på det osv.
Jeg tror, at det du i sidste ende vil få mest ud af, er at finde ud af det selv. Der er selvfølgelig intet galt i at spørge om idéer, og dem kan man altid bygge videre på. Jeg vil personligt foreslå dig, at du sætter dig ned, og arbejder med nogle kreative teknikker, så du kan spore dig selv ind på, hvad det egentligt er, du gerne vil, og hvad dine forventninger er til det.
Du siger, at du ikke er særlig kreativ, så jeg ved ikke om du kender associationskæden, som kunne være et godt sted at starte. Jeg har tidligere skrevet en kort artikel om den her: http://www.fluffybrains.com/blog/hvordan-faar-man-en-god-ide-del-2/ Du kan eventuel starte med at skrive dine styrker/interesser ned og så arbejde videre derfra. Du bliver måske overrasket over, hvor mange gode idéer man pludselig kan få.
Du kan så bygge videre med noget brainstorm eller tage fat i noget rollespil, som også står beskrevet på siden.
Jeg ønsker dig held og lykke med det, og god aften til dig også.
Med venlig hilsen
Mike