Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriv den aller første idé, der falder jer ind

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino.
Jeg har i længere tid læst med på jeres herlige forum.
Idag tænkte jeg så, at jeg ville lave mig en bruger og deltage i debatten.

Jeg er studerende og har i længere tid haft drømmen om at være iværksætter.
Jeg står i det dilemma, at mit studie tager for meget tid, til jeg kan sætte mig fuldstændig ind i verden som iværksætter. Derudover mangler jeg også noget at lave i min fritid, og mangler desuden et deltidsjob til at få lidt penge til at hygge mug for.
Derfor er mit drømme scenarie i øjeblikket, at jeg kunne finde på noget, jeg kunne dyrke ved siden af mit studie. Ligesom et slags ungdoms/deltids job.

Jeg har pt. ikke noget arbejde, da jeg tidligere arbejdede i Superbest, hvilket ikke sagde mig meget. Derfor ville jeg ønske, at jeg kunne finde på en slags virksomhed, som jeg kunne dyrke ligesom et slags deltidsjob, som sagt ved siden af mit studie.

Jeg har læst med herinde, og har godt set, at I ikke er meget for at dele ideer med hinanden, hvilket jeg har fuld forståelse for. Hvis man har "the million dollar idea" hvorfor skulle man så dele den med en anden over et forum?
Men jeg tænker, at I ikke ville have problemer med at dele ud af ideer til hvilken virksomhed man kunne starte ved siden af sit studie.
Jeg er åben både overfor en service virksomhed og en virksomhed, der tilbyder et fysisk produkt. I kan bare skyde i hovede på mig, jeg tager imod det hele med åbne arme og et smil. I først omgang forsøger jeg bare at søge lidt inspiration så jeg kan se hvad jeg egentligt har af muligheder, og da jeg ikke er særlig kreativ selv, hvad dette angår, så tænker flere hjerner jo bedre end én enkel.