Hej. Jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse med en revisor og er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an - her historien kort. Da jeg havde brug for en revisor til at kigge mit regnskab igennem for de sidste par år, kontaktede jeg Agera og blev henvist til en revisor. Vi havde et godt møde d. 8. April og d. 22. April modtager jeg så en mail om at arbejdet er blevet udført med en faktura vedhæftet. Jeg betaler fakturen og spørger ind til hvad resultatet af arbejdet er blevet (jeg har en forventning om at skat tror jeg skylder dem nogle penge som jeg reelt ikke gør). - Jeg får dagen efter følgende svar: "Hej Rasmus. Jeg fortager rettelserne i din skattemappe, så kn jeg også give dig en oversigt over gæld til skat før og efter." - Jeg undrer mig lidt over at han skriver i fremtid da han jo har sendt faktura, men tænker at han måske har lavet det hele klar, og gerne vil sikre sig betaling inden han færddiggør arbejdet, da jeg er en ny kunde han ikke kender. d. 15. Maj, har jeg stadig ikke hørt noget og jeg skriver derfor og spørger om rettelserne nu er foretaget og hvad resultatet er. - jeg får intet svar og skriver igen d. 26 Maj. med samme spørgsmål. igen får jeg ikke noget svar så d. 28. Maj. ringer jeg til ham for at høre hvad der sker. - Han undskylder med at han har haft tralvt med sine store kunder og momsregistrering, men lover at han vil færdiggøre mit arbejde i starten af næste uge (altså uge 23). i dag har jeg stadig intet hørt og det ser ikke ud til at der er foretaget nogle rettelser i min skattemappe.. jeg er et sted nu hvor tilliden er helt tabt og jeg bare gerne vil have mine penge tilbage og så finde en ny revisor men er usikker på hvordan jeg skal gribe det an? |
Hej Rasmus
Du skal have afviklet det med din nuværende revisor, hvis vedk. bor i nærheden, så er der ikke andet for at du må køre ud på adressen og bede revisoren dokumenterer udført arbejde. Der findes en klageinstans http://www.revisornævnet.dk/, men jeg tror det er hurtigere og nemmere selv at tage affære. Derefter kan du vil lede efter en ny revisor.
Held og lykke.
DBH Kristian