Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En webshop kræver stor startkapital og hårdt arbejde at få op at køre.

Jeg vil sælge få produkter, som jeg selv producerer (primært tøj) og vil derfor høre om webshop er den bedste løsning til mit projekt eller er der andre salgsalternativer. Jeg tænker på en hjemmeside, hvor kunden kan bestille efter interesse :)

Har brug for et godt råd!

/Lauren

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lauren:

En webshop kræver stor startkapital og hårdt arbejde at få op at køre.

Jeg vil sælge få produkter, som jeg selv producerer (primært tøj) og vil derfor høre om webshop er den bedste løsning til mit projekt eller er der andre salgsalternativer. Jeg tænker på en hjemmeside, hvor kunden kan bestille efter interesse :)

Har brug for et godt råd!

/Lauren

Hvad er budgettet og hvor meget tid har du til at lave det?

En webshop behøver ikke koste meget mere 1000 kroner med domæne, webhotel og design.

Det kræver dog, at du selv kan finde ud af, at købe et design og sætte det op og alt det der, men selv det, kan du få en til at gøre ret billigt. 

Til alternativet:

Måske du kunne sælge tøj på facebook? Det er hvert fald set før.

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du Tictail.com? Det kan måske være en god løsning til at teste idéen af? 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lauren:
Har brug for et godt råd!

Skal du have mulighed for online betaling?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 7. Jun 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar! :)

Jeg vil gerne have betalingssystem, jeg ved ikke hvordan betaling eller skal foregå? :)

Jeg har undersøgt Tictail, men det er ikke så nemt, hvis man vil udvide senere...

Facebook er også en mulighed, men hvordan foregår betaling der?

Jeg vil gerne starte en simpel webshop op med få produkter for et lille startkapital, da det er et lille fritidsprojekt, men vil gerne have mulighed for at udvide på længere sigt, hvis det skulle blive aktuelt :)

/Lauren

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Etzy.com kunne måske være en mulighed. Det er jo et site til folk, der vil sælge ting de selv laver. Problemet er nok det danske marked på Etzy vel er ret begrænset.

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tjek den her side ud de skal dog godt nok havde noget hver mdr men ikke så meget fik side. Selv af en idag Shopify

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg mener alternativerne afhænger af dit produkt. Hvis din målgruppe er på Facebook er det et supergodt salgsværktøj. Der er mange videoer på Youtube der viser hvordan du lave en firma side og opretter en shop på FB, og der er gratis værktøjer på internettet som "Payvment". Via FB kan du nå mange potentieller kunder hrutigt, du kan målrette salgs kampagner bedre og billigere end via Adwords. En FB firma side med shop kan stå alene eller ved siden af din webshops. Jeg har firma siden og skal nu igang med min FB shop via Payvment - det er bare så spændende og sjovt at lave

Eneste ulempe jeg kan se ved FB shops, er at betalingen er via Paypall  og det er de danske kunder tilsyneladende ikke klar til at bruge, selvom DBA og Ebay bruger denne nemme og sikre betalings måde. PAypalls fee er også ret højt, men du betaler kun når du har et salg.

Mine kommentarer ang webshops (Som jeg også har) er:  bare at lave en webshop give intet salg, det svarer til at have en butik i 5 baggård, der kommer ingen kunder forbi, du skal ud og ligge på Nørrebrogade og det koster megen tid og penge, men det er muligt hvis du investerer begge dele, og hvis du arbejder sammen med gode leverandører - de færreste kan alt selv - køb hjælp hos andre - du sparer tid og får ofte et bedre resultat.

Webshopen er ikke det dyreste, det dyreste er at du skal have en ordentlig betalings gateway.

LAVE DET IKKE SELV hvis du ikke er IT mand/kvinde. Ser siden ikke 100% professionel ud køber kunderne ikke os dig.

Der er efter min mening 2 muligheder ang webshops. De kan købe en færdi pakke løsning. Fordelen er nem at bruge skabelonerne, billig månedlig fee, god up time, undgår stor start up omkostning ved ikke at lave egen side. Ulempen er det bliver dyrer på langt sigt, du kan kun få det leverandører vil have og mener sælger. Dine kunder kan se det er en færdig pakke side - nogle kan lide det andre kan ikke.

eller

du kan få lavet din engen side i sprog som WP eller Magento. Jeg startede med en WP side og skiftede til en Magento side fordi jeg mener deres SHOP administrations modul er bedre,her er det nemmere for mig at SEO optimere.  Fordelen er du kan få din side lige som du vil have det, kan få lavet ændringer til din side. Ulempen er en høj start up cost

god fornøjelse. Husk vil du noget så gør det ordentlig - ellers gør det ikke

Lena - Smykkesmedjen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lauren:
Jeg vil gerne have betalingssystem, jeg ved ikke hvordan betaling eller skal foregå? :)

Du skal ansøge om en betalingsaftale. Du kan vælge at lave en aftale med Nets (ren Dankort), Teller (Visa/Mastercard) eller finde nogle udbydere på nettet som ikke er lige så dyre og sløve at arbejde med i opstart som eksempelvis Paypal, Braintree, Paymill eller lignende.

Lauren:
Jeg vil gerne starte en simpel webshop op med få produkter for et lille startkapital, da det er et lille fritidsprojekt, men vil gerne have mulighed for at udvide på længere sigt, hvis det skulle blive aktuelt :)

Her på Amino vrimler det med tilbud på komplette webshops for under 1.000 kr - var det en mulighed at starte der?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Herning
Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lauren,

Jeg kan jeg personligt anbefale Shopify som en yderst fleksibel og billig måde at få en Webshop i luften på.

Hvis du på noget tidspunkt for brug for at automatisere dine forsendelser med Post Danmark eller GLS kunne Webshipr ligeledes være en løsning.

Du kan se mere på: http://www.webshipr.dk/

Fang mig på tha@webshipr.dk for en generel snak omkring hvordan du hurtigt og nemt kommer igang med din webshop.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)