Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med import af varer fra Vietnam

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har planer om at importere tøj fra Vietnam men vil høre om der er nogen der har erfaringer med forsendelse af varer.

- Jeg vil høre hvad det koster at få tilsendt eksempelvis 10 kilo med fly? 

- Hvor lang tid tager det?

- Har I oplevet at tingene bliver væk eller forsinket?

På forhånd mange tak :)

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 18:15

Hej

Jeg kan hjælpe dig videre, har kontor i Vietnam og 6 faste samarbejdspartnere indenfor tekstil produktion - du er velkommen til at kontakte mig på mail her@fcic.dk eller telefon 81759400

For mere info www.fcic.dk

Hilsen

Henrik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 18:21

Hej Maggi

Det er umuligt at svare på hvad 10 kg luftfragt vil koste, for det er ikke kun vægten men også volumen af pakken der har betydning for prisen. Udover det kommer afhænger det af hvad prisaftale din leverandør har med fragtfirmaet.

Nomalt tager luftfragt fra 2-8 dage alt afhængig af hvad service man vælger.    Ja gods bliver af og til væk derfor tegner man naturligvis også en transportforsikring.

Ravn

Tilmeldt 19. May 14
Skrevet kl. 19:43
Hej Ravn
I første omgang havde jeg egentlig tænkt mig at fragte via deres postvæsen men kan godt se det afhænger af mere. Men tak for svaret!
Tilmeldt 19. May 14
Skrevet kl. 19:46
Hej Henrik
Tak - jeg skriver en mail med uddybning i løbet af ugen!
Mvh
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 09:14

Maggi123:
at fragte via deres postvæsen

Det kan absolut ikke anbefales at bruge postvæsenet, for så aner du ikke om hvornår godset kommer frem til dig.  Normalt vil man bruge kurerfirmaer til små mængder optil ca. 50 kg  alternativt ved lidt større mængder er almindelig luftfragt. Har man over en kubikmeter gods vil søfragt være langt billigere, dog tager det mellem 25-35 dage at nå frem.

Ravn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)