Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luske-mail

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en fin mail jeg fik i dag- Jeg har vundet en masse penge i et lotteri jeg ikke har deltaget i ;-) 

______

The Camelot Group,:

Operators of The National Lottery.

3b Olympic Way, Sefton Business Park,

Aintree, Liverpool , L30 1RD

 

YOUR AWARD NOTIFICATION FOR OCTOBER 2007

Your email account have been picked as a winner of a lump sum pay out of Eight hundred and ninety-one thousand, nine hundred and thirty-four Great Britain pounds (£891,934.00 pounds sterling) in cash credited to file REF NO.

REF:UKL/74-A0802742007. This is from total prize money of GBP £4,459,670.00 shared among the FIVE (5) international winners in this category.

All participants for the online version were selected randomly from World Wide Web through computer balloting system drawn from over 100,000 names database, union associations and corporate bodies that are listed online. This promotion is this year's United Kingdom National Lottery MONTH OF OCTOBER BONANZA.

The Camelot Group, operators of the United Kingdom National Lottery is approved by the British Gaming Board and also Licensed by the International Association of Gaming Regulators (IAGR).

To begin your claim, please contact Claims Officer:

Mr. Fred Martin.

Email: claims00004@gmail.com

Tel: +44-702-403-2076

He will brief you on steps to be taken for due processing and remittance of your prize money.

Note below your winning details:

Ticket NO: 22-1356-4096-988

Serial NO: A069-07

Lucky NO: 12-13-21-26-32-39 Bonus-17

File REF NO: UKL/74-A0802742007

BATCH NO: 2007UKL-01

Your application for the claim of lottery winning prize will be duly processed and settlement made upon certification.Hence, carefully fill in the appropriate information in the space provided below for record purposes to facilitate our immediate commencement of your claims process. The completed form should be sent to your claims agent for immediate commencement of prize remittance.

*Name of Beneficiary:

*Address:

*City/State:

*Nationality:

*Sex:

*Email Address:

*Tel:

*Occupation:

*Next of Kin:

*Age:

*AMOUNT WON:

*Your Complete Winning Details.

Sincerely,

Mrs. Dianne Thompson

Chief Executive Officer,

Camelot Group;

Operator of The National Lottery.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kan jeg stikke - Jeg har modtaget denne yderst velformulerede mail - Jeg er især vild med hvordan den afsluttes.

Kære herre / frue!

Er venlig at bruge kun disse e-post: tgc.job@gmail.com

Wil du arbejdere on-line, fra dit hus og få lånet hverdags udenfor at efterlade eller virke på din hovedarbejde?

For dette, du skal drage forsorg for at skaffe oss dine bankdetaljer og derpå at være færdig at modtage din første overførselen. Så snart som penger kommer til din bankkonto, får du en medelelse deraf, og vejledninger vad angår disse pengesumen. På den tid du skal overføre penger til den andre af vore klienter i Europa, Rusland eller andetsteds i Asia eller andet land.

After transaktionen får du 5% fra den sum, og det skal blive dit lån. I fremtiden kommer du at få større lån. Så hurtigt sender og modtar du penger, så mer procenter får du. Hovedbetingelsen for dine pligter er HASTIGHED og NØJADTIGHED af overføringer. Sædvanligvis består sumer fra 10.000 DKK til 150.000 DKK, og afhænger daraf, vad vore klienter vil. Hvorledes, sakl hver overførsel så snart udføres som er mulig. Dette er den hovedbetingelse som skal også virke på ditt lån for transaktioner.

For at arbejdere effektiv, du må prøve ditt e-mail fast. Desuden, du må være færdig at gøre hurtigt transaktioner med ditt Paypal og bankkontoen. Mest af våre driftsleder udfører overføringer 3-7 gange i ugen (30.000 DKK i gennemsnit). Handlingen tar ikke flere tid men skal udføres præcis og straks. Du kan starte med arbejden hjemme i dag! Ingen betalinger er nødvendig.

Du skal få overførselser til din bankkonto i hver bank i Danmark fra vore klienter og dende disse straks med telegram, Western Union, Moneygram eller andre metoden til den bankkonto eller adressen som vi skaffer.

F.eks. disse er typiske handlinger:

1) En klient sender en sum til din konto (f.eks. 50.000 DKK)

2) Du inddrager den (udenfor dit lån af 5%) i rede penger

3) Du sender penger til den andre klient ved en vej som er skaffet ved Forvaltning

4) Du informerer oss overføringsdetaljer

Hvis du er færdig for at starte arbejden ved oss, er venlig og skaffer oss med dine detaljer (for dette, kan du bare kopiere og klæbe of udfulle disse form i ditt svar):

o Navnet:

o Efternavnet:

o Landet:

o Byen:

o Komplet adressen:

o Mobiltelefonnummeret:

o Kontoarten: (personlig konto, selskabetskonto)

o Navnet af din bank:

o Navnet af kontoindehaver:

o Registreringsnummer:

o Kontonummer:

o IBAN:

o Hvad er din grænse af inddragelsen per dag ?

o Kan du betale ved SWIFT eller IBAN til udenlands i on-line måde fra din konto?

o Har du erfaringen af arbejden med telegrafoverføringer, Western Union og Moneygram?

o Hvor mange oprationen kan du udføre i ugen?

o Er du færdigt for at strte arbejde straks?

o Har du en muligheden at prøve ditt e-mail 4 gange om dagen og blive alltid i kontakt på telefon?

Er venlig at svare disse spørgsmåler og skaffe oss ditt mibiltelefonnummer hvis du er færdig at arbejde.

Vi kan snakke dansk men flere menneskener ved vor selskabet snaker engelsk og det skal også være bedre for dig hvis du også skrever eglesk... Men dette er ikke så nødvendig.

Er venlig at bruge kun disse e-post: tgc.job@gmail.com

Priority will be given to the english-speakers who would like to work in our team!

Mange takk, og vi ser fremad at ditt svar!

Med agtelse,

Kira M. Lee

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)