Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense bedste løsning under 18

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
ja de kan ansætte dig forudsat de har en virksomhed at køre det over og ja du kan bruge frikort på det

Er det ikke noget besværgelig løsning, for at kunne tjene penge på adsense, Det er jo ofte i starten meget små beløb, de fleste tjener på adsense?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Cookie - John Hannover:
ja de kan ansætte dig forudsat de har en virksomhed at køre det over og ja du kan bruge frikort på det

Er det ikke noget besværgelig løsning, for at kunne tjene penge på adsense, Det er jo ofte i starten meget små beløb, de fleste tjener på adsense?

jo det tør fint antydes, og det har jeg prøvet at sige tidl i tråden (eller var det via facebook) men vil man ha besvær skal jeg da ikke stoppe det. JO alt for meget arbejde for alt for lidt formentlig :)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 46
Fra  MFT-Electronics Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Duper, så tror jeg det bliver løsningen! :)

Om jeg vælger deres IS eller APS eller hvad det ender med har vel ingen betydning? :)

Mvh

Martin Fjord

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

nej næppe her da der ikke er noget større ansvar men det er vel lidt mystisk du spørger her og ikke hører dine forældre om de helst vil ha det ind skattemæssigt i deres IS eller deres ApS - det har vi da ikke en kinamands chance for at gætte os til :) Hvis du ser dine forældre ved lejlighed og de kører et IS og et ApS så vil jeg tro de kan sige dig hvad de helst vil ha du skal vælge og hvor det er nemmest for dem at håndtere lønnen, men det burde være nemt i begge fald

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 46
Fra  MFT-Electronics Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super! :)

Jeg vil bare lige høre her om der nu var et eller andet stort i forhold til hvilket selvskab man vælger. De har nemlig meget travlt lige nu, og min far rejser til Bangladesh torsdag, så de har først tid til at snakke om lidt andet engang næste uge, så for lige at danne mig et overblik over mulighederne valgte jeg at spørge herinde :)

Mvh

Martin Fjord

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)